Projektkoordinator till kund i Solna

Randstad AB / Organisationsutvecklarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-11-07

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu efter en Transition Coordinator till vår kund inom energibranschen. Här får du ansvara för att koordinera viktiga steg i kundens övergångsprocess i sin organisationsutveckling, samt projekt- och produktionsplanera. Är du en driven och ansvarsfull person med några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter? Varmt välkommen med din ansökan!

Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på Randstad och uthyrd till kund.
Omfattning: 80-100%
Start: Omgående-31/5-2024
Ort: Solna, Stockholm (på plats)

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Du ansöker på www.randstad.se, senast 2022-11-30. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta katja.karlsson@randstad.se.

Ansvarsområden
Som Transition Coordinator ansvarar du bl.a. för att koordinera, planera och samordna i övergångsprocess utifrån kundens behov i dess organisationsutveckling Vidare är det också din uppgift att skapa tydlighet gällande roller och ansvar i den nya serviceorganisationen och tillsammans med ledning hitta de mest effektiva arbetssätten och platserna.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har några års erfarenhet av att koordinera och leda större projekt, gärna på internationella företag. Du har även deltagit i och har god erfarenhet av stora organisationsförändringar. Vidare krävs att du har goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift.

För att lyckas i rollen ser vi att du är en driven, självständig och ansvarstagande person. Du har ett öga för detaljer och en god förmåga att fatta strategiska beslut. Vidare är du flexibel och även öppen för att utföra arbetsuppgifter utanför din arbetsbeskrivning.

Erfarenheter
3-5 års erfarenhet av liknande arbete.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Randstad AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201414990".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Katja Karlsson
katja.karlsson@randstad.se

Jobbnummer
7148417

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: