Projektekonom/Controller
Stockholms stad; Administration / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stockholms stad; Administration i Stockholm Stockholms Stad
Exploateringskontoret
Administration
1 plats(er).Som controller på exploateringskontoret arbetar du med att stödja verksamheten bl.a. med analyser och ekonomisk rapportering. Du arbetar också med att ta fram underlag för verksamhetsprogram, budgetuppföljning och bokslut samt bistår i den löpande ekonomihanteringen. Du ska utarbeta kalkyler, nyckeltal och andra underlag inför beslut. Du ska fungera som en länk mellan projektledarna och kontorets centrala ekonomifunktion.
Vi söker dig som har ekonomisk högskoleutbildning och god analytisk och pedagogisk förmåga. Du ska ha mycket god kunskap i Excel och helst erfarenhet av Agresso. Du ska vidare kunna ta initiativ till förbättringar inom ekonomiområdet och aktivt bidra till verksamhetens utveckling. Stor vikt läggs vid social förmåga och förståelse för verksamhetens behov.
Månadslön. Tillsvidare. Erfarenhet krävs.Vi ser gärna att du skickar din ansökan digitalt via stadens rekryteringssystem men du kan även skicka din ansökan till:
Exploateringskontoret
Registraturet
Box 8189
104 20 Stockholm
För mer information om tjänsten, tag kontakt med:
Avdelningschef Ann-Charlotte Nilsson,08-508 271 25
Ulf Jacksén, Ekonomichef, 08-508 27 440
Berit Jörlebo, Saco, 08-508 40 625 (facklig)
Charlie Magnusson, SKTF, 08-508 26 726 (facklig)
Tillträde: Enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2009-11-26Arbetstider och omfattningHeltid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-12-12
Ansökan skickas till:
Administration
Ange följande referens när du ansöker: Controller EKA 0912
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagStockholms stad; Administration
AdressStockholms stad; Administration
Exploateringskontoret
Jobbnummer 543164
Observera att sista ansökningsdag har passerat.