Projektadministratörer med erfarenhet av bank

Jobquest Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av Projektadministration inom bank? Söker du nya spännande uppdrag? Då har vi jobbet för dig!

Du kommer att sammanställa information och datainsamling, dokumentera, samordna och följa upp olika projekt. Du kommer även skapa presentationer, sköta kommunikation, fakturahantering, koordinera uppgifter, förbereda inför möten och diverse varierande administration.

Du bör ha några års erfarenhet av följande:

Dokumenterat erfarenhet från projektadministration
Du arbetat med utveckling av IT-projekt
• Goda kunskaper i Microsoft Office program, t.ex god EXCEL-vana
• Erfarenhet från att arbeta i projekt
Meriterande om du har erfarenhet av bankmiljö i någon form.

Uppdraget är en del av JobQuest personaluthyrning. Du kommer vara anställd av JobQuest och arbeta som konsult hos vår kund.

Uppdragstiden är heltid under perioden 2015-09-07 t.o.m 2015-12-31 med möjlighet till förlängning

Du behöver vara tillgänglig omgående eller senast till 2015-09-07

Din Profil:

För att lyckas i denna roll måste du vara en duktig administratör, ha ett starkt sinne för ordning och struktur samt trivas med att skapa nya relationer. Du är van vid att arbeta självständigt och har ett inre driv. Det är viktigt att du har en förståelse för flöden och förmågan att ha en överblick.

Du bör också kunna prioritera dina uppgifter och upprätthålla en god kvalitet i stressade situationer

Vi tror även att:

Du har relevant universitetsutbildning
Du har dessutom god datavana med goda kunskaper i Microsoft Office.
Du har ett strukturerat arbetssätt och kan effektivt driva arbetet framåt.
Du gillar ordning och reda samt trivs i en förvaltande roll
Du talar och skriver engelska och svenska obehindrat.
Du är kommunikativ och pedagogisk.

Din ansökan:

Ansök så snart som möjligt, men senast den 1 september via vår CV databas på www.jobquest.se . Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, så vi kommer att arbeta löpande med rekryteringsprocessen.

Din ansökan ska innehålla cv, personligt brev, namn och nummer till två referenser

Vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten, kan du kontakta oss på e-post kontakt@jobquest.se

Som konsult på JobQuest erbjuds du:

Kollektivavtal: Vi följer bemanningsföretagens kollektivavtal
Dedikerad konsultchef: Som anställd på JobQuest får du en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig under hela din anställningsperiod. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig utvecklas i din yrkesroll samt säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Om Jobquest:

JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat. Vår målsättning är att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Just därför är det så viktigt för oss att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat. JobQuest följer självklart de gällande kollektivavtalen inom Almega Bemanningsföretagen.

Varaktighet, arbetstid
Heltid 100% Möjlighet till förlängning

Publiceringsdatum
2015-07-29

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-09-01
Ange följande referens när du ansöker: 10286
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
JobQuest

Företag
Jobquest Sverige AB

Adress
Jobquest Sverige AB
Mörbyvägen 1
15535 Nykvarn

Kontorsadress
Mörbyvägen 1 15535 Nykvarn

Jobbnummer
2372201

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobquest Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobquest Sverige AB: