Projektadministratör Till Växande Byrå
Office Management bemanning och rekrytering / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management bemanning och rekrytering i Stockholm,
Täby eller i
hela Sverige Vill du arbeta i en bred och spännande roll? Har du tidigare erfarenhet av administrativt arbete, helst inom projektadministration? Då har vi tjänsten för dig!
Vår kund är en konsultbyrå som arbetar för att förstärka och komplettera deras kunders/uppdragsgivares organisation genom unika specialistkunskaper. Kunden förser deras uppdragsgivare med konsulter, vidareutbildning samt IT- och helhetslösningar.
BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
Via vår kund arbetar du som konsult ute hos deras uppdragsgivare och fungerar som ett administrativt stöd till projektledare och övriga kollegor inom kundens projekt-programorganisation.
Dina främsta arbetsuppgifter och ansvarsområden är:
• Projekt-/programplanering och uppföljning
• Ekonomihantering och resursplanering
• Beredning av projektunderlag
• Möteshantering
• Vara behjälplig projektledare med tidplaner, IT-system, godkännandeprocesser samt projektets dokumentflöde
• Beställningar och fakturahantering
• Dokumenthantering, brev, protokoll, tidplaner och diariehandlingar
Tjänsten, som är på heltid, under kontorstider, är baserad i Stockholm och du kommer utgå ifrån uppdragsgivarens kontor. Du kommer inledningsvis vara anställd av Office Management, men för rätt person finns möjlighet till övertag till vår kund.
KRAV PÅ PERSON
Du som söker rollen har tidigare arbetslivserfarenhet ifrån projekt-/programadministration. Vidare är det starkt meriterande om du har specifik branscherfarenhet och kunskap inom olika projektmetodiker (XLPM, PPS,Scrum, Kanban etc.)
Vi ser även att du har studerat en eftergymnasial utbildning. Slutligen behärskar du svenska och engelska obehindrat i tal som i skrift.
Som person är du analytiskt i ditt tankesätt och arbetar strukturerat. Vidare värderas social kompetens och är serviceminded. Som individ har du en stor vilja att lära nytt och kontinuerligt utveckla din kompetens. Vidare är du en person med höga kvalitetskrav och god förmåga att självständigt organisera och prioritera ditt arbete.
ÖVRIGT
Start:Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats:Stockholm
Känns du som rätt person för rollen? Sök då tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen och intervjuer sker löpande och sköts via Office Management. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post samt att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2019-05-23ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Lodin
maria.lodin@officemanagement.se +460000000
FöretagOffice Management bemanning och rekrytering
AdressOffice Management bemanning och rekrytering
Skalholtsgatan 6
16440 Kista
KontorsadressSkalholtsgatan 6, Kista
Jobbnummer 4812041
Observera att sista ansökningsdag har passerat.