Projektadministratör inom inköp
Ps Partner AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ps Partner AB i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Botkyrka,
Sollentuna eller i
hela Sverige Rätt person på rätt plats är en självklarhet i alla framgångsrika företag. Att dessutom ha denna person på plats i rätt tid och i rätt situation är något vi sedan starten 2010 hjälpt många kunder med via vårt konsultbolag, PS Interim.
PS Interim erbjuder en snabb och effektiv lösning för att få in kompetent personal när det tex uppstår luckor vid sjukskrivningar, föräldraledighet eller arbetstoppar.
Vi är ett auktoriserat bolag inom bemanning och vi har kollektivavtal med Unionen.
PS Interim har idag kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö och Borås och löser därigenom bemannings och konsultbehov över hela landet.
Inom PS Partner familjen finns också PS Recruitment för rekrytering av tjänstemän samt PS Management för rekrytering av ledare och nyckelpersoner.
Vi söker en Junior Projekt administratör inom inköp för kunds räkning. Uppdraget är i 6 månader. Bolaget ingår i en internationell koncern.
Vi ser att du har erfarenhet av projektadministration och erfarenhet av strategiskt inköp. Men också att du har arbetat med att leda/supportera transformering. Du ska kunna driva analyser i qview eller pivotabbel.
Uppdraget innebär att arbeta 50% administrativt och 50% som inköpsanalytiker.
Låter detta intressant! Skicka in din intresseanmälan så snart du har möjlighet. Sänd CV och personligt brev.
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2020-01-21ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPs Partner AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ps Partner AB (org.nr 556816-1961)
Arbetsplats PS Partner AB
Jobbnummer 5054003
Observera att sista ansökningsdag har passerat.