Produktspecialist inom HR

Magna AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Magna AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Arbetsbeskrivning
Som produktspecialist inom HR ingår du i en servicefunktion med uppdrag att vägleda företagskunder i nyttjandet av deras molnbaserade affärs-och HR-system, främst via telefon och mail. Omfattningen på ärendena kan variera och områden som täcks är allt från schemaplanering till lönekörning, semesterårsskiften och bokföring. Som produktspecialist inom HR ska du även kunna ge service i grundläggande redovisning och administration. Vår kund lägger stort fokus på kundnöjdhet, därför är det extra viktigt att du brinner för att ge bra service åt kunderna och är prestigelös.

Start: Omgående.
Arbetstider: Kontorstider, 8-17.
Anställning: Heltid.


Kundföretaget
Vår kund ligger i framkant inom digitalisering och är specialiserat på Affärs- och HR-system i molnet. De utvecklar och säljer lösningarna själva och stöttar sina kunder med support, konsulttjänster och outsourcing av lön.

Din profil
För att passa in i denna roll ser vi gärna att du har några års erfarenhet av löne- och HR-administration samt redovisning. Det är meriterande om du har arbetat med support tidigare.

Som person är du driven, engagerad och tar ansvar hela vägen för ditt arbete. Du är analytisk och har en god initiativförmåga som gör att du ser och tar tag i saker som behöver göras på ett konstruktivt sätt. Du är serviceinriktad och har lätt för att hjälpa kollegor och kunder samtidigt som du är prestigelös, har en positiv inställning och är en teamplayer. Du har ett logiskt tänkande och har en helhetsförståelse för affärs- och HR-system och hur olika delar hänger ihop. Du har systemvana, är lättlärd i system och du vill ligga i front med nya arbetssätt och metoder med hög automatiseringsgrad. Du har god datavana samt goda kunskaper i Officepaketet. Vidare är du flytande i svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Låter detta intressant? Skicka in din ansökan omgående då urval sker löpande. Har du frågor hänvisar vi till ansvarig rekryterare Sandra Erdös. Telefonnummer: 070- 741 18 01 alternativt E-postadress: sandra.erdos@maxkompetens.se OBS! Vi tar inte emot några ansökningar via mail.


Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-08-25

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-08
Ange följande referens när du ansöker: 7503
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Erdös sandra.erdos@magna.se 070- 741 18 01

Företag
Magna AB

Adress
Magna AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm

Kontorsadress
Industrigatan 4A

Jobbnummer
3662219

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Magna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Magna AB: