Prestigelös assistent till sportinriktat företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du social och positiv som person?
Har du administrativ vana?
Vill du utnyttja dina goda kunskaper i engelska dagligen?
Om du svarar ja på dessa frågor har vi på Adecco ett perfekt jobb för just dig som assistent på ett företag inom sportvärlden! Företaget är placerat i Stockholm City.
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att ges möjligheten till att arbeta i en spännande miljö med fart och fläkt!
Som assistent arbetar du tillsammans med andra i liknande roller med varierande arbetsuppgifter där administration och kontakter utåt står i fokus. Som assistent kommer du bland annat att arbeta med resebokning, planering av resor och mötesbokning. Dina dagar kommer att se olika ut och du får vara beredd på adhoc-uppgifter som behöver lösas inom kort tid vilket gör att din förmåga att prioritera kommer väl till hands. Du kommer att hålla i många trådar samtidigt och vara den som många vänder sig till om de vill ha hjälp vilket gör att du sitter på ett mycket viktig roll för verksamhetens framgång!
Vem trivs här?
Har du mycket god administrativ vana samt har erfarenhet av att arbeta i en assistentroll tidigare kommer du att snabbt sätta dig in i tjänsten. Då du dagligen kommer att kommunicera på engelska är det viktigt att du behärskar språket nästintill flytande, både i tal och skrift. Att du hanterar Officepaketet mycket väl ser vi som en självklarhet.
Om du är flexibel, positiv och strukturerad kommer du att lyckas riktigt bra i rollen som assistent! Du är social och eftersöker kundkontakter i arbetet samt trivs med att stötta andra och hjälpa till. Vidare är du trygg i dig själv och arbetar gärna med varierande arbetsuppgifter både på högre och lägre nivå. Du är ansvarstagande och tycker att det är kul att gå till jobbet på morgonen.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. (Det finns stora möjligheter att uppdraget övergår i anställning direkt hos kunden). Som konsult är du anställd i Adecco Sweden. Tjänsten är på heltid.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån, eller via länken
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1500575 .
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på tel: 08-598 982 37 eller
sofia.wigzell@adecco.seVid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2012-04-12Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 1211506
Observera att sista ansökningsdag har passerat.