Premium Service Manager till Stockholm Live
Jobzone Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobzone Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Premium Service Manager
Till vår kund Stockholm Live som driver Nordens mest besökta arenor söker vi nu en driven Premium Service Manager.
Här får du en unik möjlighet att vara koordinator gällande evenemang i världsklass.
Publiceringsdatum2019-10-16Om tjänstenI rollen som Premium Service Manager är du kontaktperson för våra Premiumkunder avseende nyttjandet av deras Premiumprodukter, t.ex loger och premiumpaket mm. Din uppgift är att följa kunden genom hela kundresan och leverera bästa service såväl före, under och efter evenemanget. I arbetsuppgifterna ingår biljett- och matbokningar, kommunikation med kunderna samt med Premiumvärdarna som arbetar på evenemangen. Målet är att skapa de bästa förutsättningar för hög service och en förstklassig leverans.
Det är viktigt att du strävar efter kvalitet och effektivitet i alla led. För att uppnå företagets mål krävs noggrannhet och snabbhet i kombination med en förståelse för kundens behov. Du är självgående och kan se möjligheter och lösningar. Dina personliga prestationer är viktiga men det team du arbetar i är din styrka och du har ansvar för att medverka till en positiv arbetsmiljö som präglas av ömsesidig respekt mellan kollegor.
Dina arbetsuppgifter - Du är kontaktperson för våra Premiumkunder avseende bokning och kommunikation kring deras Premiumprodukter
- Du bokar biljetter till evenemangen, enligt kundernas avtal
- Du har kontakt med vår cateringpartner kring menyer och beställningar inför och under evenemang
- Du kommunicerar med våra Premiumkunder innan biljettsläpp samt inför och efter evenemangen - via nyhetsbrev och e-mejl.
- Du sammanställer detaljerad information om respektive evenemang till våra Premiumvärdar
- Du ansvarar för iordningställande av Premiumytorna inför evenemang enligt checklista
- Avstämningar med övriga avdelningar och samarbetspartners inför och efter evenemang
- Ansvara för åtgärdsrapportering och incidentrapportering inför och/eller efter varje evenemang
- Samarbetar med interna och externa intressenter (arrangörer och partners) kring samordning inför evenemang
- Projektledare för mindre projekt
- Ansvar för att leverera ett kvalitativt arbete med hög servicenivå enligt givna ramar.
- Rollen innefattar säkerställande av leveransen under evenemang, vilket innebär närvaro under ett visst antal evenemang
- Agera back-up inom avdelningen vid behov, samt i övrigt förekommande arbetsuppgifter på avdelningen eller i företaget
Vem söker vi till denna tjänst?
Du behöver vara en socialt trygg person då du har kontakt med många människor på olika nivåer. Du behöver också drivas av att ge mycket god service samt jobba med uppföljning löpande för att hela tiden ha kunderna i fokus. Du är prestigelös och tycker det är kul med uppgifter som varierar i svårighetsgrad. Kunna jobba självständigt och ta för dig och se när saker behöver göras. Viktigt att du har hög integritet och känsla för sekretess.
Goda dator- och systemkunskaper
- Mycket goda kunskaper i tal och skrift på bra svenska
- Mycket goda kunskaper i tal och skrift på engelska
Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker en person som:
Går hem hos intern och extern kund. Sätter kunden i centrum och söker aktivt kunskap om kunden och dennes behov. Tar action på rätt saker i rättan tid. Söker kunskap om den egna organisationen för att veta vad den kan prestera. Är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i sitt beteende. Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig i att leverera lösningar.
Arbetar bra tillsammans med andra människor. Relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt.
Planerar, organiserar och prioritera sitt arbete på ett effektivt sätt. Är noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandard. Lägger ner stor vikt vid att man lever upp till dessa. Jobbar med ständiga förbättringar.
Tar ansvar för sin uppgift. Ser möjligheter och lösningar. Kommer med idéer och nya angreppssätt i arbetsrelaterade frågor Strukturerar själv sitt angreppssätt och driver sina processer vidare.
KvalifikationerMinst två års arbetslivserfarenhet i en koordinerande roll.
Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med Premium koncept med hög servicegrad gentemot kund samt erfarenhet av att ha arbetat i en internationell organisation.
Villkor och förmåner
Du kommer att bli rekryterad till Stockholm Live till detta vikariat som sträcker sig till slutet av augusti 2020, men start omgående.
Vi kommer att kalla till intervjuer löpande och tillsätta tjänsten så fort vi träffat rätt kandidat.
Stockholm Live sitter i trivsamma lokaler precis intill Ericsson Globe.
Om Jobzone:
Jobzone är ett av Nordens största rekryterings- och bemanningsföretag och vi har ca 50 lokala kontor i Sverige och Norge. Alla med stora kunskaper om sin marknad och vi jobbar utifrån dig som medarbetare i fokus: vår vision är att ha världens lyckligaste medarbetare!
Du kan känna dig trygg i din anställning hos Jobzone. Du blir anställd på heltid, du är försäkrad och får pensionsavsättning. Självklart har vi kollektivavtal och är medlemmar i Bemanningsföretagen.
Dessutom finns det alltid någon nära som ställer upp för dig. Det är en självklarhet, vi vill vara branschens bästa arbetsgivare!
Som anställd hos Jobzone finns en mängd karriärmöjligheter. Vi finns inom många branscher och verkar i stora delar av Sverige och Norge - vart är ditt nästa drömjobb inom Jobzone?
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Omgående Tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJobzone Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2019/325".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jobzone Sverige AB (org.nr 556608-7689)
Arbetsplats Jobzone Stockholm, Tjänstemän
Jobbnummer 4860825
Observera att sista ansökningsdag har passerat.