Phone House söker en engagerad receptionist/VD-assistent
Phone House / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Phone House i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Sollentuna,
Tyresö eller i
hela Sverige Phone House söker en engagerad receptionist/VD-assistent
Utvecklingen inom mobil kommunikation har gått väldigt snabbt de senaste åren och det blir allt svårare för kunden att hänga med i den tekniska utvecklingen. Det är precis där vi på Phone House kommer in i bilden. Som specialister på mobil kommunikation kan vi på ett enkelt, ärligt och oberoende sätt ge våra kunder goda råd om vad som passar just dem bäst. Vi kan lova dig en arbetsmiljö där vi värderar personligt engagemang, ett coachande ledarskap, stort teknikintresse - och att sätta kunden i centrum i allt vi gör.
Phone House söker en engagerad och serviceinriktad receptionist/VD-assistent till vårt huvudkontor i Sickla. Vi söker dig som vill arbeta i en kombinerad administrativ och serviceinriktad roll. Tjänsten är ett längre föräldravikariat med start omgående.
Publiceringsdatum2013-08-26Om tjänstenDina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att ansvara för receptionen samt att vara assistent till Phone House VD. Du är ansiktet utåt för våra besökare och agerar professionellt både via telefon och i det personliga mötet. Vidare kommer du att ha arbetsuppgifter inom kontorsservice samt ansvara för konferensrum. Förutom det kommer ett antal administrativa uppgifter tillkomma.
Exempel på arbetsuppgifter:
Ta emot externa besökare
Ansvara för kontakten med några av våra externa leverantörer såsom städbolag, kaffemaskinsleverantörer etc
Bokning och koordinering av mötesrum
Allmänna uppgifter såsom resebokningar, kontering av fakturor, posthantering, kopiering och vissa inköp
Hålla rent och snyggt i gemensamma utrymmen som kök och konferenslokaler
Vara behjälplig vid koordinering av olika events på företaget
Vara vår VD behjälplig med bokningar, mail korrespondens samt diverse administrativa uppgifter
KvalifikationerDu har minst 3 års tidigare erfarenhet av att arbeta i reception och med administrativa uppgifter. Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet samt god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och på engelska. Du som söker är en serviceinriktad, initiativtagande och engagerad person som tycker om att bemöta interna och externa kontakter på ett professionellt sätt. Som person är du van vid att arbeta i ett högt tempo och trivs i en föränderlig verksamhet. Du är flexibel och van att ta egna initiativ - du kan självständigt strukturera upp din arbetsdag på bästa sätt. Du har även förmåga att skapa en trivsam miljö med ett gott humör utan att glömma helheten.
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Sickla, Stockholm.
Phone House är en arbetsplats som erbjuder ett stimulerande, variationsrikt och utmanande arbete där du arbetar självständigt. Företaget präglas av nytänkande och vi värdesätter medarbetare som tar egna initiativ.
Stämmer beskrivningen ovan in på dig så har vi en spännande och rolig tjänst att erbjuda! För ytterligare information om tjänsten, kontakta Li Molin på HR-avdelningen via mail
li.molin@phonehouse.se . Observera att vi inte tar emot ansökningar per mail, du söker tjänsten via "sök tjänsten" i denna annons. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Varmt välkommen med din ansökan!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-09-26
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHR Avdelningen
FöretagPhone House
AdressPhone House
Marcusplatsen 9
13104 Nacka
Jobbnummer 1635135
Observera att sista ansökningsdag har passerat.