Personlig assistent
Rullarna:s Ekonomiska Förening / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rullarna:s Ekonomiska Förening i Karlstad,
Grums,
Sunne,
Hagfors,
Eda eller i
hela Sverige Rullstolsburen kvinna söker en vikarie för ett sjukvikariat på c:a 6 veckor och därefter som timvikarie vid ordinarie personals ledighet eller sjukdom.
Du bör vara positiv samt lättsam och flexibel.
Det är viktigt att du kan sköta ett hem och kan se vad som behöver göras. Arbetstempot är varierat och du bör därför klara av både situationer och stunder då det är mindre att göra och ibland när det är mera
Du ska vara rökfri och kunna laga vanlig mat.
Publiceringsdatum2013-10-25Dina arbetsuppgifterBehöver hjälp med bl a vanligt förekommande sysslor i ett hem eller där brukaren befinner sig.
Körkort är ett krav då du ibland får köra brukarens bil.
Ditt jobb är ett serviceyrke som ställer stora krav på personliga egenskaper. Du måste ha ansvarskänsla, inlevelse- och initiativförmåga, vara tålmodig och ha stor respekt för den personliga integriteten.
Du ska vara en tjej på 35-50 år.
Intervjuer sker under ansökningstiden.
Tillträde efter överenskommelse.
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Deltid
C:a 75% med varierande arbetstider.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-11-17
Ange följande referens när du ansöker: 46
Ansökan kan skickas till e-postadress:
info@rullarnas.seKontaktMarcus Jardler, Verksamhetsansvarig 0560-10313 (4656010313) 4656010313 (4656010313) 0705-50 25 35
info@rullarnas.seFöretagRULLARNA:S EKONOMISKA FÖRENING
AdressRULLARNA:S EKONOMISKA FÖRENING
SÖDRA INDUSTRIGATAN 8
68534 TORSBY
KontorsadressSÖDRA INDUSTRIGATAN 8
TORSBY
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0560-10313
E-postadress:
info@rullarnas.se Jobbnummer 1686213
Observera att sista ansökningsdag har passerat.