Personal- och ekonomihandläggare sökes till spännande internatio
Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
2018-01-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Personal- och ekonomihandläggare sökes till spännande internatio" (publicerad 2018-01-23) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Bemannia söker en personal- och ekonomihandläggare till vår kund i Stockholm som bedriver undervisning och forskning inom flera områden. Uppdagat förväntas påbörjas omgående och pågår i ca 6 månader med chans till förlängning.
Varmt välkommen in med din ansökan!
Om uppdraget:
Hos vår kund får du möjlighet att arbeta i en dynamisk och spännande internationell miljö. Vi söker en personal- och ekonomihandläggare för ett föräldravikariat. Arbetet sker i nära samarbete med den administrativa chefen som du rapporterar till och arbetar tillsammans med. Du arbetar direkt underställd den administrativa chefen.
Publiceringsdatum2018-01-15ArbetsuppgifterDu kommer att arbeta med handläggning av personalärenden såsom utbetalning av arvoden, sjukskrivningar, ledigheter och reseräkningar. Du kommer också bistå vid tjänstetillsättningar av lärare, forskare och doktorander i rekryteringssystemet Reach Mee. Vidare förekommer det hantering av ekonomiärenden såsom kontering av leverantörsfakturor, kundfakturering, interna bokföringar. Administrera institutionens projekt och stöd till projektledarna i samråd med den administrativa chefen, t.ex. rapporter, uppföljningar och redovisning i Prisma.
Kvalifikationer• Högskoleutbildning eller motsvarande som bedöms likvärdig
• Arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Kunskaper i ekonomisystemet Raindance och Mercur samt personalsystemet Primula och Reach Mee är meriterande
• God förståelse i grunderna för redovisning
Du ansvarsfull, initiativrik och strukturerad. Du har en god social förmåga och ett positivt bemötande. I rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper såsom god samarbets- och kommunikationsförmåga.
Om ansökan:
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Alla våra lediga tjänster finner du här:
www.bemannia.se/lediga-jobb/ Registrera ditt CV här:
www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/ Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbete med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKajsa Lidén
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3902271
Observera att sista ansökningsdag har passerat.