Paynova söker en norsk-/svensktalande kundtjänstmedarbetare
Paynova AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Paynova AB i Stockholm Är du en serviceinriktad problemlösare som vill arbeta på vår kundtjänstavdelning?
Talar du flytande norska och svenska och har goda kunskaper i engelska?
Paynova är ett entreprenörsdrivet produktföretag inom betalningslösningar online och erbjuder bland Nordens mest kompletta paketering för faktura- och kortbetalningar. Våra betallösningar används idag av flera stora kunder som SJ, Fredells, Pinchos, och Systembolaget. På kontoret idag är vi strax under 50 anställda, och med en platt organisation och öppet klimat kan den enskilde medarbetaren få ta stort eget ansvar. Som medarbetare uppmuntras du att komma med idéer och det finns goda möjligheter för personlig utveckling med hänsyn till intresse och drivkrafter. En tydlig start-up känsla finns i företaget idag, det är högt i tak och nära till beslut.
Dina arbetsuppgifter:
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot inkommande frågor från våra norska och svenska konsumenter via telefon och e-post. Du hjälper konsumenter att få svar och lösningar kring deras fakturor och delbetalningar.
Dina kunskaper:
Erfarenhet från kundservice eller annan supportverksamhet, gärna relaterat till fakturering, kreditgivning, inkasso eller liknande är meriterande. God datorvana krävs och erfarenhet från att arbeta med ärendehantering är meriterande. Flytande svenska och norska i tal och skrift och god engelska är ett krav.
Dina egenskaper:
Du är serviceinriktad och gillar att ha kontakt med kunder. Du är analytiskt lagd och fokuserar på att hitta lösningar istället för problem. Du kan hantera stress och är en positiv och öppen person som gillar att bidra till god stämning och teamkänsla.
Vi erbjuder dig:
Du får ett roligt och utvecklande arbete som ger utrymme för eget ansvar i ett växande företag. Med rätt driv och engagemang kommer rätt person att kunna växa med oss.
Arbetstider:
Heltid, mån-fre 8.00-17.00
Ersättning:
Månadslön enligt överenskommelse
Kontorsadress:
Söder Mälarstrand 65 (Münchenbryggeriet)
118 25 Stockholm
Så ansöker du:
Skicka ditt CV tillsammans med personligt brev till
recruitment@paynova.com, ange "Kundtjänst/Kontorsansvarig" i ämnesraden
Erfarenhet från kundservice eller annan supportverksamhet, gärna relaterat till fakturering, kreditgivning, inkasso eller liknande är meriterande. God datorvana krävs och erfarenhet från att arbeta med ärendehantering är meriterande. Flytande svenska och norska i tal och skrift och god engelska är ett krav.
Du får ett roligt och utvecklande arbete som ger utrymme för eget ansvar i ett växande företag. Med rätt driv och engagemang kommer rätt person att kunna växa med oss.
Publiceringsdatum2017-12-19Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-01
Ange följande referens när du ansöker: Kundtjänstmedarbetare
FöretagPAYNOVA AB
AdressPAYNOVA AB
BOX 30107
10425 STOCKHOLM
KontorsadressSöder Mälarstrand 65
Jobbnummer 3862933
Observera att sista ansökningsdag har passerat.