Partner Manager med ansvar för leverans av konsulttjänster till
A Society / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos A Society i Göteborg,
Linköping,
Malmö eller i
hela Sverige A Society är den nya tidens konsultbolag som ger fria konsulter tillgång till de häftigaste uppdragen. Framtidens arbetskraft prioriterar frihet, samtidigt som det behövs en grundtrygghet och en stark tillhörighet för att lösgöra kraften i den. Vi hjälper till att maximera fördelarna i den rörliga arbetsmarknaden både för konsulter och för uppdragsgivare.
Är du en drivande och social person med stor nyfikenhet? Triggas du av att hitta rätt person till rätt uppdrag? Har du också ett intresse av konsultbranschen och känner dig redo för din nya utmaning? Då skulle du passa in hos oss!
Vi söker en Partner Manager till Göteborg som vill vara med och utveckla A Society till den kvalitativt ledande och största specialistleverantören i Norden. För att nå våra högt satta mål krävs ett grymt team som vet hur det riktiga detektivarbetet kan få fart. Vi behöver dig som är van vid högt tempo och som vill fortsätta bygga vårt nätverk av konsulter inom IT och R&D till en av våra största kunder. Här får du möjlighet att bygga upp långsiktiga och nära relationer med partners i form av enmans-, fåmans- och medelstora konsultbolag samt arbeta i ett nära samarbete med våra säljare i regionen.
Du kommer att befinna dig i händelsernas centrum och ingen dag ser den andra lik ut. Med vårt CRM-system, LinkedIn och dina egna erfarenheter som verktyg utmanar du i nya tankar och idéer för att attrahera ännu fler specialister.
Du kommer bland annat att:
• Hitta nya partnerkonsulter till nätverket
• Annonsera via nätet och genomföra intervjuer
• Ha löpande kontakt med befintliga partners och deras företag
• Matcha rätt underkonsult efter vår kunds behov
• Upprätta samarbetsavtal med aktuella konsultbolag
• Administrera det som krävs för en lyckad partnerkonsultaffär, tidrapporter och fakturahantering
För att lyckas i rollen har du:
• Erfarenhet inom branscher som rekrytering, bemanning och/eller konsultmäklare, gärna inom IT, Teknik och R&D-området
• Eftergymnasial utbildning.
• Någon form av administrativ erfarenhet och en talang för att snabbt sätta dig in i olika system.
• Flytande i svenska och engelska i tal och skrift
Som person trivs du i ett högt tempo och du prioriterar hela tiden dina uppgifter väl för att bli så effektiv som möjligt. Med din kommunikativa förmåga skapar du goda relationer med säljare, partners och konsulter där förtroende är av stor vikt. Du har också ett personligt driv och en ambition att hela tiden utveckla dig själv, kunden och bolaget. Vidare tycker du om att lösa de problem som uppstår och arbetar gärna självgående där du tar ansvar för din uppgift.
Är du intresserad? Skicka din ansökan och en motivering till varför du söker tjänsten till följande mailadress:
Rekrytering@asociety.se Urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Lina Lindgren, 0737-873292.
Vi på A Society värnar om din personliga integritet och vill meddela att vid din ansökan så kommer dina uppgifter att behandlas enligt GDPR. Genom din ansökan samtycker du till denna behandling.
Publiceringsdatum2018-05-25Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-24
FöretagA Society
KontorsadressTeknikringen 10
Jobbnummer 4167948
Observera att sista ansökningsdag har passerat.