Part-time job as Customer Care Agent to Sergel
Sergel Kredittjänster AB / Kundservicejobb / Gotland
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Gotland,
Västervik,
Valdemarsvik,
Oskarshamn,
Borgholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sergel Kredittjänster AB i Gotland,
Stockholm,
Skellefteå eller i
hela Sverige "Creating opportunities for people and businesses"
På Sergel bryr vi oss om varandra och stärker individer genom goda insikter, omtanke och stort engagemang. Tillsammans jobbar vi med ett tydligt ägandeskap & delat ansvar gentemot våra uppdragsgivare som genererar långsiktiga & lojala affärsrelationer.
Vi söker dig som vill utöka din sysselsättningsgrad med ett deltidsarbete. Du ska ha möjlighet att arbeta minst 2 pass per vecka, gärna mer vid behov samt heltid under semestertider såsom jul/ sommar. Vi kommer att kickstarta med en introduktion på 8 heldagar med start 27 januari. Som Costumer Care Agent hos oss på Sergel kommer du att ingå i ett sammansvetsat team och leverera mervärde för våra kunder.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Customer Care Agent kommer du på ett personligt, proaktivt och effektivt sätt administrera inkommande fakturaärenden. Du blir en del av ett team med fokus på reskontra som idag består av ca 30 medarbetare uppdelat på två teamledare.Vidare kommer du att ansvara för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mejl och chatt. Dina kunder har antingen fått en faktura som de inte har betalt eller så är fakturan redan hos inkasso. Ditt arbete följs upp inom olika fokusområden kontinuerligt i syfte att ständigt utveckla dig i rollen. Sergel arbetar löpande med utbildning och kompetensutveckling.
Du kommer i rollen till exempel att: Hitta rätt betalningslösning tillsammans med kunden I vissa fall erbjuda avbetalningsplan och anstånd Administrera dina ärenden i olika affärssystem
Vem söker vi?
För att lyckas i rollen ser att du kommer in med en positiv energi, stort tålamod och en stark känsla för service. Vidare ser vi att du är snabblärd och trivs med telefonen som ditt närmaste verktyg. Du ska ha lätt för att samarbeta med ditt team, vara lyhörd för din omgivning och ha en vilja att utvecklas tillsammans med företaget. Vi ser också att du har en positiv inställning till förändringar samt har både förmågan och modet att handla och agera vid i olika typer av situationer. Med en hög arbetsmoral och ett stort engagemang ser vi att du tar dig an rollen på ett professionellt och ansvarsfullt sätt.
Kvalifikationer: Relevant arbetslivserfarenhet inom exempelvis kundtjänst, handläggning eller administration. Gärna inom reskontra och inkasso. God system- och datorvana Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska
Övrigt:
Omfattning- Deltidsarbete med start 27 januari
Kontorstider
Känner du igen dig? Ansök nu! Rekryteringen sker löpande och därför kan tjänsten tillsättas innan ansökningsdatumet löper ut.
Skicka din ansökan via annonsen. OBS! vi tar inte emot ansökningar via mejl. Däremot är du varmt välkommen att ta kontakt med Sergels Talent Specalist
anna.hedin@sergel.com, 073 801 47 71 om du har några frågor.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Varaktighet, arbetstid
Deltid 60%-80%
Publiceringsdatum2019-12-06Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSergel Kredittjänster AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "143609".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Sergel Kredittjänster AB (org.nr 556264-8310)
Arbetsplats Sergel Kredittjänster
Jobbnummer 4990531
Observera att sista ansökningsdag har passerat.