Östersundshem söker medarbetare till sitt kontaktcenter

Manpower AB / Butikssäljarjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige

Är du en hjälpsam och lojal person? Är service och kundvård något som faller sig naturligt för dig? Drivs du dessutom av möjligheten att utvecklas, att få arbeta med människor och önskan att leverera kvalitet i allt du gör? Då ska du söka jobbet som medarbetare till kontaktcenter hos Östersundshem i Östersund!

Det här är ett konsultuppdrag som varar i fyra månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos Östersundshem. Uppdragets start är snarast möjligt och tjänsten är på heltid.

Publiceringsdatum
2018-11-05

Om företaget
Östersundshem är ett kommunalägt bostadsbolag med närmare 3800 lägenheter och 420 lokaler/förråd. Utifrån visionen att skapa hemlängtan, erbjuder vi hem anpassade till alla människors behov i livets olika skeden. Med visionärt byggande medverkar Östersundshem till att förverkliga kommunens tillväxtmål. Koncernen omsätter ungefär 360 miljoner kronor och har ett 70-tal anställda. "Vi" bygger för framtidens Östersund, och hela 1650 nya hem kan uppföras fram till år 2025. Ett flertal nya områden börjar redan att ta form och spännande byggår väntar runt hörnet. Vi kommer att bygga med olika upplåtelseformer, däribland samhällsviktiga hyresrätter, samt bostads- och äganderätter. Vi har byggbar mark i centrala Östersund, i lägen som saknar motstycke i många andra svenska städer.

Mer info: http://www.ostersundshem.se/

Hur ser en arbetsdag ut?
Som medarbetare till kontaktcenter kommer du i första hand att ge service och information till Östersundshems befintliga och potentiella hyresgäster per telefon, mejl och till viss del sociala medier. Du arbetar i ett team om fyra personer som alla brinner för att leverera service i toppklass.
Här arbetar du vardagar mellan 08.00 och 17.00 och du sitter i trivsamma, fräscha och stora lokaler i väldigt centralt läge i stan.
Du kommer till exempel att:

* via telefon, mail och sociala medier svara på frågor och ärenden som kommer via någon av dessa kanaler som t.ex. felanmälningar, hyresköer, bostäder specifikt och generellt, hyreskontrakt mm
* svara i företagets växel och vid behov koppla samtalen vidare, dock så är kontaktcenters ambition att klara av så många frågor och ärenden som möjligt utan att behöva koppla samtalet vidare
* ha många både interna och externa kontakter och hantera en del administrativa sysslor i tillägg till ovan

Vem är det vi söker?
Du trivs med att jobba med service och människor - det är det allra viktigaste! Vi utgår ifrån att du är en hjälpsam, lojal och social person som har lätt för att prata med människor. Vidare är du förändringsinriktad och lösningsorienterad i din yrkesroll.
Vi söker dig som:

* har avslutat dina gymnasiestudier
* har minst 2 års erfarenhet av arbete i någon form av kundtjänst samt har arbetat i ett modernt telefonsystem
* är kunnig rent praktiskt, duktig på att uttrycka dig i både tal och skrift samt har förmågan och viljan att bygga nödvändiga interna nätverk för att utföra och utvecklas i ditt jobb och kunnande om företaget
* är en person som ser förändringar som något positivt och är en bidragande del i utvecklingen då företaget arbetar med ständiga förbättringar
* du hanterar de mesta inom Officepaketet utan problem och har du kunskap om hyresjuridik är meriterande
* har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
* övriga språkkunskaper är meriterande, speciell arabiska, tigrinja och dari.

Erbjudande
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.
Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Sök tjänsten i dag!
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Marie Kågeman på telefonnummer 063-576663 eller e-post marie.kageman@manpower.se.
Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!

Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-19
Ange följande referens när du ansöker: 318b95a9-6384-
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marie Kågeman marie.kageman@manpower.se +4663576663

Företag
Manpower AB

Adress
Manpower AB
83133
83133 2380

Kontorsadress
Prästgatan 48C

Jobbnummer
4440846

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: