Organisationsutvecklare
DHR, De handikappades riksförbund / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos DHR, De handikappades riksförbund i Stockholm DHR söker en organisationsutvecklare
DHR är en ideell organisation som arbetar för att personer med nedsatt rörelseförmåga ska bli fullt jämlika och delaktiga i samhället. DHR nöjer sig inte med att erkänna principen om alla människors lika värde. Vi arbetar för att förverkliga den!
Nu söker vi en organisationsutvecklare. Tjänsten är en projektanställning på ett år med möjlighet till förlängning i ytterligare två år.
Som organisationsutvecklare ska du bland annat verka för ett utökat samarbete inom DHR och fungera som avdelningars och distrikts kontaktlänk på förbundskansliet.
Du ska ha god förmåga att leda förändringsarbete och inspirera, motivera, initiera och utveckla olika samarbetsformer. Du ska ha förmåga att prioritera och arbeta självständigt.
Vi söker dig som har relevant eftergymnasial utbildning och bred samhällspolitisk kunskap.
Nedsatt rörelseförmåga är meriterande.
Publiceringsdatum2009-02-09KontaktWenche Willumsen, intressepolitisk samordnare,
tfn 016-35 30 20
Susanne Wettby, personalhandläggare, tfn 08-685 80 33
Fredrik Canerstam, lokala fackklubbens kontaktperson,
tfn 08-685 80 37
Din ansökan skickas senast den 25 februari via e-post till
susanne.wettby@dhr.seFör mer information om DHR, se vår hemsida
www.dhr.seArbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-02-25
Ansökan kan skickas till e-postadress:
susanne.wettby@dhr.seFöretagDHR, De handikappades riksförbund
AdressDHR, De handikappades riksförbund
Box 47305
10074 STOCKHOLM
KontorsadressKatrinebergsvägen 6
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-685 80 33
E-postadress:
susanne.wettby@dhr.se Jobbnummer 397496
Observera att sista ansökningsdag har passerat.