Ordinarie personlig assistent samt extrapersonal sökes!
God Assistans i Mitt AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos God Assistans i Mitt AB i Sundsvall,
Härnösand,
Nordanstig,
Hudiksvall,
Ljusdal eller i
hela Sverige God Assistans i Norr söker kvinnliga personliga assistenter som är 30 år och uppåt till vår härliga kvinna som är 60+ år och bor i Sundsvall. Är du lugn, positiv, noggrann, lyhörd, rökfri och ansvarstagande som person så kan detta jobb vara något för dig!
I arbetet ingår att hjälpa till med diverse saker som hör till det vardagliga livet. Kunden är helt kommunikativ och säger till när och vad hon behöver hjälp med. Hon arbetar måndag - torsdag och fredagar passar hon på att hitta på olika saker - hon kör sin egen bil.
Vi söker en ordinarie assistent: Tjänstgöringsgrad 60 %. Arbetstiden är förlagd med delade turer måndag - torsdag från kl. 07:15- 09:45 - 15:00 -17:30 samt fredag kl. 08:15 -17:30. De kan förekomma kväll, helg och natt/jour om maken är bortrest.
Vi söker extrapersonal: Som kan hoppa in vid sjukdom/ledighet och avlasta maken vid resor.
För att ansöka: Skicka CV och ett personligt brev där du beskriver vem du är och varför just du skulle passa för tjänsten vi ser gärna att du har körkort. Urval och intervjuer sker löpande och tillträde enligt överenskommelse.
God Assistans i Norr AB har kollektivavtal och vi erbjuder goda anställningsvillkor.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2022-01-10ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagGod Assistans i Mitt AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare God Assistans i Mitt AB (org.nr 556883-2538)
Arbetsplats God Assistans
Jobbnummer 6233531
Observera att sista ansökningsdag har passerat.