Ordermottagare/kundtjänst

Office Partner AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm, Botkyrka, Upplands Väsby, Nynäshamn eller i hela Sverige

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.

Vi söker kundtjänstmedarbetare för uppdrag hos ett globalt företag i Stockholm.

Publiceringsdatum
2007-11-07

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten består av bemanning av kundtjänst på den svenska sidan med sysslor såsom kundförfrågningar, ordermottagning, registrering, m.m.

Kvalifikationer
Gärna tidigare erfarenhet av serviceyrket. Viktigt är också att du behärskar officepaketet väl och gärna SAP.

Personliga kvalifikationer:
Du är en positiv person som trivs i en internationell miljö. Du är självgående och har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.

Anställningstyp/arbetstider
Heltid

Ersättning
Timlön

Kontakt
Fredrik Johansson, 08-7440240 Växel, fredrik.johansson@officepartner.se

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Ordermottagare omgånde
Vi tar emot ansökan via epost: fredrik.johansson@officepartner.se

Företag
Office Partner AB
12932 HÄGERSTEN
Telefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress: info@officepartner.se
Mer information på http://www.officepartner.se

Jobbnummer
48345

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Partner AB: