Orderkoordinator till kund i Gävleområdet
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB / Inköpar- och marknadsjobb / Gävle
2025-12-08
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clockwork Bemanning & Rekrytering AB i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2025-12-08Om företagetHej! Det är vi som är Clockwork. Vi har lång erfarenhet från rekrytering - och bemanningsbranschen och vi vet hur viktigt det är med lokal närvaro. Vårt varumärke kännetecknas av ett högt personligt engagemang på alla nivåer - i relationen med våra kunder, kandidater och i relationen med våra konsulter. Vi vill med hög kompetens, ett genuint engagemang och prestigelöst arbetssätt smitta vår omgivning med positiv energi och inspiration och upplevas som en mötesplats dit företag och människor vänder sig när de vill ta nästa steg i utvecklingen. Clockwork finns i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på
www.clockworkpeople.seArbetsuppgifterTill en av våra kunder i Gävleområdet söker vi nu en orderkoordinator. Om du vill arbeta i en internationell miljö där du får möjlighet att använda din kommunikativa förmåga och strukturerade arbetssätt - då kanske detta är en tjänst för dig!
Som orderkoordinator ansvarar du för att samordna och hantera kommunikationen med både små och stora kunder världen över via mejl, telefon och Teams. Du besvarar orderförfrågningar om lagerstatus och leveranstider, undersöker och löser kundernas problem samt följer upp order- och distributionsprocesser i affärssystemet. Rollen innefattar även planering och bokning av transporter, framtagning av leveransdokumentation och ett nära samarbete med dina kollegor både lokalt och globalt inom organisationen. Arbetet innebär många interna och externa kontakter och du arbetar till största del på engelska.
Dina arbetstider är förlagda dagtid, måndag till fredag och du arbetar på plats hos vår kund.
ProfilVi söker dig som är engagerad, driven och ansvarstagande med ett strukturerat och lösningsorienterat arbetssätt. Du trivs i en föränderlig miljö, är van vid att hantera stora mängder information och fattar snabba beslut samtidigt som du alltid sätter säkerheten först. Din samarbetsförmåga är god och du presterar lika bra i team som självständigt.
Vi ser gärna att du har en relevant eftergymnasial utbildning och/eller erfarenhet inom ekonomi, logistik eller leveransplanering. Du kommunicerar obehindrat i såväl tal som skrift på svenska och engelska samt har goda kunskaper i MS Office. Erfarenhet av affärssystem samt tidigare arbete inom service, administration eller logistik är meriterande.
Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Uppdraget beräknas starta i februari och sträcker sig 6 månader framåt med goda möjligheter till förlängning. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.
Så ansöker duKänns den här rollen som klippt och skuren för dig? Vad kul, då tar vi gärna emot din ansökan redan idag! Urvalet kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka in din ansökan på
www.clockworkpeople.se senast 2025-12-28. Vid frågor kring tjänsten kontakta Linda Haglind på
linda.haglind@clwork.se. Varmt välkommen med din ansökan!
Ersättning Fast l?n
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-12-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "17715".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Clockwork Bemanning & Rekrytering AB (org.nr 556913-7325),
http://www.clockworkpersonal.se Arbetsplats Clockwork Inhouse services AB
Kontakt Linda Haglind Hartman
linda.haglind@clwork.se Jobbnummer 9633756