Orderhandläggare
A Hub AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
2024-01-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderhandläggare" (publicerad 2024-03-05) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos A Hub AB i Göteborg,
Partille,
Kungälv,
Kungsbacka,
Tjörn eller i
hela Sverige Orderhandläggare med inriktning ekonomi
Vi söker dig som vill arbeta i en global koncern med lång erfarenhet och expertis inom skatt, ekonomi och juridik. Vår kund i Göteborg växer och söker därför en ny kollega med erfarenhet av kundkontakt och fakturahantering. Vi ser gärna att du som söker har god systemförståelse, gärna inom SAP, och ett serviceinriktat sätt. Om detta passar in på dig, är du varmt välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2024-01-17Om tjänstenI tjänsten som orderhandläggare kommer dina arbetsuppgifter i huvudsak att bestå av orderläggning, fakturaservice samt ärendehantering, både via mail och telefon. Du kommer ingå i ett team om fyra personer som präglas av en bra teamkänsla där ni tillsammans börjar dagen med ett morgonmöte. Du och ditt team kommer arbeta uteslutande mot företagskunder. Det kommer även att finnas möjlighet till att jobba på distans två dagar i veckan, varav man arbetar resterande tre dagar på kontoret.
Tjänsten innefattar även mer komplexa administrativa uppgifter som kräver systemkunskap och förståelse, därför ser vi att du som söker har ett stort intresse för analys och systemhantering.
Vår kunds produkter riktar sig till kunder inom ekonomi ser vi också att du som söker har en bakgrund och god kunskap inom service och fakturering.
Dina arbetsuppgifter• Ärendehantering, främst via mail men även telefon
• Fakturaservice
• Orderläggning
• Systemadministration
Vi söker dig som
• Minst har en gymnasieexamen inom relevanta områden, med fördel ekonomi eller IT
• Har tidigare erfarenhet av kundservice, gärna mot B2B
• Är tekniskt kunnig och har mycket goda systemkunskaper, där SAP är meriterande
• Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Har bra generell datorkunskap, samt goda kunskaper inom Office-paketet
Det är meriterande om du har tidigare bokförings- och faktureringskunskaper.
Som person är du
• Serviceinriktad
• Självgående
• Ansvarstagande
• Flexibel
Övrig information
• Start: Omgående/enligt överenskommelse
• Omfattning: Heltid konsult uppdrag du blir anställd av A-hub
• Vi har kollektivavtal med unionen
• Placering: Göteborg
Vi går igenom urvalet löpande.
Vår kund
Hos vår kund får du möjlighet att komma till en miljö där lång erfarenhet och expertis inom skatt, juridik och ekonomi samspelar med ny teknik och systemlösningar. Målet att tillhandahålla sina kunder effektiva metoder för att kunna fatta kloka och trygga beslut genomsyrar organisationen.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare A Hub AB (org.nr 559177-9656),
https://a-hub.se Arbetsplats A-hub
Kontakt John Andersson
john@a-hub.se Jobbnummer 8399227
Observera att sista ansökningsdag har passerat.