Orderadministratör/Säljsupport till Kista

Andara AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Andara AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-09-13

Om tjänsten
Vi söker nu en medarbetare till vår kunds support avdelning. Som Orderadministratör/Säljsupport kommer du att arbeta i ett team om tre personer. I huvudsak ansvarar avdelningen för att kunderna får sina produkter inom överenskommen tid genom uppföljning och aktiv leveransbevakning samt att fakturering sker så snart som möjligt. Orderadministratör/Säljsupport agerar även försäljningsstöd vid enklare förfrågningar och ger kontinuerlig support till bolagets kunder. Tjänsten är främst administrativ, men med en nära kontakt med många avdelningar inom företaget. Dina arbetsuppgifter innefattar:

• Ta emot beställning från säljare alternativt direkt från kunder på svenska och engelska
• Support till kunder vid administrativa frågor eller vid enklare produktfrågor (huvudsakligen via e-mail)
• Granska och kontrollera orderunderlag från säljorganisationen mot koncernens complianceregler
• Orderregistrering och leveransbevakning - Beställa produkter hos aktuella leverantörer i bl.a. Europa, USA och Kina
• Fakturera kundorder och utföra ev krediteringar
• Hantera garantiärenden Vår kund är ett internationellt bolag som är världsledande i branschen
• Du får möjlighet att bidra och påverka i det dagliga arbetet och uppmuntras till att ständigt se utvecklingsmöjligheter av arbetsprocesserna. Arbetet utförs i fräscha nyrenoverade lokaler i Kista med bl.a. eget gym för de anställda.

Profil
Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning. Du har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och arbete i affärssystem. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse, alternativt en nyfikenhet att lära dig om tekniska produkter. Det är meriterande om du har arbetat med liknade arbetsuppgifter inom orderadministration eller om du arbetat på ett tekniskt produktbolag. Tjänsten kräver goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och skrift. Som person tror vi att du är noggrann och analytisk med god förmåga att organisera och planera arbetet utifrån givna tidsramar. Vidare är du en problemlösare som trivs med att självständigt driva på ditt eget arbete och kan prioritera då det behövs. För denna tjänst kommer dina personliga egenskaper väga tungt.

Mer om tjänsten

• Tillsättning: omgående
• Omfattning: heltid
• Placering: Kista - Stockholm
• Uppdragstyp: minst 6 månaders inhyrning med möjlighet till förlängning - alternativt att kunden efter 6 månader önskar anställa den uthyrda konsulten om båda parter parters så önskar

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Svante Norin på svante.norin@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varmt välkommen med din ansökan!

För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Andara AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Andara AB (org.nr 556900-9003), http://www.andara.se/

Arbetsplats
Andara

Jobbnummer
4889491

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Andara AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Andara AB: