Opus Dental rekryterar kundsupport/samordnare med IT bakgrund
Experis IT / Supportteknikerjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis IT i Lund,
Malmö,
Landskrona,
Höör,
Sjöbo eller i
hela Sverige Opus Systemer AS utvecklar och säljer Opus Dental - det ledande heltäckande administrationssystemet för privata och offentliga tandläkarklinker. Opus Dental har mer än 15 000 användare på över 3000 Skandinaviska kliniker. Våra kontor är placerade i Lund och Oslo. Företaget ingår i finska Planmeca-koncernen med en omsättning på 700 miljoner Euro. För mer information se
www.opusdental.sePå kontoret i centrala Lund arbetar idag 17 personer med utveckling, support, utbildning och försäljning. Av dessa utgör utvecklingsavdelningen 8 personer och är en egen organisation med egen utvecklingschef, som ansvarar för utvecklingen i alla länder där Opus marknadsförs. Då Opus Systemer ständigt växer, stärker man nu upp sin organisation och söker nya medarbetare.
Arbetsbeskrivning kundsupport/samordnare
Du kommer att ingå i kundsupportteamet där du kommer att ansvara för via telefon och mail supportera kunder i Opus Dentals egenutvecklade system. Det kan innebära frågor allt från hur man hittar i systemet till att kunden har tekniska frågor kring systemet.
Rollen är fördelad på så sätt att ca 60 % av din tjänst består av kundsupport, resterande tid så agerar du som samordnare där du kommer att till exempel få agera som projektstöd i diverse projekt, vara med på olika mässor och presentera Opus Dental, utbilda och förbereda nuvarande & nya kunder i systemet etc.
Dokumentation är kritiskt för att kunna följa upp Opus Dentals kunders historik, så som person måste ha god förmåga för struktur och uppföljning. Då du är ansiktet ut mot etablerade kunder och potentiellt nya kunder så ä du givetvis en person som har lätt för att ta kontakt och har ett mycket gott sinne för service!
För att lyckas i rollen på Opus Dental söker vi dig som:
• Arbetar till exempel en teknisk support/kundsupport i ett mindre bolag.
• Är en mycket god kommunikatör och har ett pedagogiskt sinne.
• Är duktig på att följa upp och tar ansvar för dina arbetsuppgifter.
För att du ska trivas på Opus Dental så tycker du det är roligt att arbeta i det mindre företaget där du är delaktig i hela processen och får vara med och påverka ditt arbete i stor utsträckning med frihet under ansvar.
Låter det intressant och du vill höra mer om tjänsten, tveka då inte för att höra av dig till oss. Kontakta Daniel Thorén på Experis, tel. 040 - 665 61 45.
Din ansökan. I denna rekrytering samarbetar Opus Dental med Experis. Du ansöker till tjänsten via registrerad eller bifogad CV på
www.experis.se. Urval sker löpande så skicka din ansökan redan idag.
Publiceringsdatum2012-02-13Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-03-25
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDaniel Thorén
FöretagExperis IT
AdressExperis IT
BOX 1125
11181 Stockholm
Jobbnummer 1155994
Observera att sista ansökningsdag har passerat.