Operativ Inköpare till kund inom tillverkning - Höganäs
Processbemanning Svenska AB / Inköpar- och marknadsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Processbemanning Svenska AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag
Är du serviceinriktad, kommunikativ och stresstålig? Är du intresserad av att arbeta med inköp och kan börja omgående? Då kanske detta är en tjänst för dig!
Publiceringsdatum2024-03-26Om tjänstenVi söker för omgående en inköpare till ett tillverkande företetag i Höganäs. I rollen ingår att planera och utföra avrop gällande inköp av material till produktionen samt även förpackningsmaterial/ emballage med mera. Det dagliga arbetet sker främst i SAP, Excel och Google sheets. Som inköpare har du mycket interna kontakter, både med produktion och lager. Du behöver ha en förmåga att se och uppfatta status och behov framåt, men även en förståelse för produktionens förbrukningsmöster och behov. Arbetet ställer krav på fingerspetskänsla.
Arbetstiderna är förlagda till kontorstider (ca 8.00 - 16.30). Arbetstiderna är förlagda till kontorstider (ca 8.00 - 16.30). Tjänsten löper fram till augusti 2024 med möjlighet till förlägning.
Krav för tjänsten:
Krav för tjänsten är att du har goda kunskaper av att arbeta i Excel och SAP, alternativt andra affärssystem. Tidigare erfarenheter i rollen som inköpare är ett krav. Du behöver ha ett strukturerat arbetssätt, och har stor vana att arbeta digitalt. Eftersom tjänsten innefattar mycket kommunikation är det viktigt att du har goda kunskaper i Svenska och Engelska i tal och skrift. B-körkort är ett krav.
Dina personliga egenskaper:
Vi lägger stort vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser att du är driven, flexibel och har en positiv inställning. Arbetsuppgifterna utförs i nära samarbete med övriga funktioner och som person är du serviceinriktad, kommunikativ och har en mycket god samarbetsförmåga. För att passa in i tjänsten behöver du även vara social och stresstålig. Du ser lösningar och möjligheter i stället för problem.
Låter detta intressant?
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. Läs gärna mer om oss på
www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!
Ersättning Fast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-04-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Processbemanning Svenska AB (org.nr 556059-4987),
http://www.processbemanning.se Arbetsplats Processbemanning AB
Jobbnummer 8567289
Observera att sista ansökningsdag har passerat.