Operativ inköpare

Randstad AB / Inköpar- och marknadsjobb / Sandviken
2024-11-26


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Sandviken, Ovanåker, Gävle, Hofors, Ockelbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Sandviken, Ovanåker, Gävle, Ockelbo, Älvkarleby eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-11-26

Dina arbetsuppgifter
Söker du nya utmaningar inom inköp? Vill du bli en del av våra anställda konsulter som får vara ute på uppdrag hos intressanta bolag och fördjupa dina kompetenser inom inköp? I så fall har vi en matchning!
Vi söker nu en operativ inköpare till vår kund i Sandviken.
I rollen som operativ inköpare arbetar du ute hos vår kund med att säkerställa leveranskedjan och inköp av material. Du kommer även att konkurrensutsätta leverantörer, samarbeta tätt med produktionsenheter och leverantörer.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt att du är en lagspelare med god kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är noggrann, lösningsorienterad och med ett eget driv för att hjälpa företaget att utvecklas framåt.
Uppdraget hos kund förväntas starta efter överenskommelse, men gärna så snart som möjligt.
Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Du ansöker på www.randstad.se, senast 2024-12-03. För mer information om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta konsultchef Madeleine Scherling på madeleine.scherling@randstad.se.

Ansvarsområden
Planera och genomföra inköp
Leveransbevakning
Driva reklamationsärenden
Konkurrensutsätta och priskontrollera inköp
Supportera produktionsenheter
Säkerställa korrekta lagernivåer

Kvalifikationer
Tidigare erfarenhet av inköp inom industri
Eftergymnasial utbildning inom logistik eller inköp, alternativt arbetslivserfarenhet som bedöms likvärdig
God systemvana
Goda kunskaper o svenska och engelska, både tal och skrift

Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Ej specificerad

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-12-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Madeleine Scherling
madeleine.scherling@randstad.se
+46701672603

Jobbnummer
9032141

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: