Operations Developer and Assistant sökes!
Perido AB / Administratörsjobb / Södertälje
2025-01-31
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Botkyrka,
Huddinge eller i
hela Sverige Vill du vara med och driva utveckling, förbättra processer och stötta en dynamisk organisation? Vi söker en strukturerad och engagerad Operations Developer & Assistant som vill bidra till både operativ och strategisk utveckling. Här får du en nyckelroll i att optimera arbetssätt, hantera ekonomiska analyser och stärka intern kommunikation - allt i en inspirerande och händelserik miljö. Är du redo att ta nästa steg i din karriär?
Publiceringsdatum2025-01-31Om tjänstenVi söker nu en Operations Developer och Assistant till vår kund. Tjänsten är placerad i Södertälje, med möjlighet att jobba på distans i två dagar.
ArbetsuppgifterI rollen som Operations Developer och Assistent kommer du att:
Stöd, led och möjliggör operativa och organisatoriska utvecklingsinitiativ inom avdelningen för Event Experience
Kontrollera och analysera ekonomiska resultat - balansera kostnader och intäkter samt föreslå förbättringar
Säkerställa att aktiviteterna är i linje med företagets kommunikationsstrategi och Event Experience-strategi, i nära samarbete med ledningsgruppen
Assistera Head of Event Experience och förbättra administrativa rutiner inom kommunikation och hållbarhet
Finansiell kontroll
Hantera och övervaka budgetfrågor inom avdelningen samt agera superanvändare i Mercur
Analysera kostnader och intäkter samt föreslå förbättringar
Operativ och organisatorisk utveckling
Leda organisatorisk utveckling, personalplanering och tvärfunktionella projekt
Ta fram business cases och professionellt presentationsmaterial på engelska
Intern kommunikation
Samordna och underhålla avdelningens informations- och kommunikationskanaler
Skapa och uppdatera presentationer för effektiv kommunikation
Administrativa ansvarsområden
Planera och samordna möten, evenemang, resebokningar och kontorslogistik
Hantera kontorsförbättringar, filstrukturer och stödsystem
Dina egenskaper
Vi söker en person med stark ledarskapsförmåga och vana att arbeta strukturerat. Du är proaktiv och lösningsorienterad, med hög precision i din leverans. Du har förmågan att hantera flera projekt parallellt och arbeta tvärfunktionellt. Vi värdesätter en god samarbetsförmåga och en positiv inställning. Du är anpassningsbar och trivs i föränderliga miljöer.
Är det dig vi söker?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
KvalifikationerMinst 5 års relevant erfarenhet inom kommunikation, hospitality eller försäljningsledning
Erfarenhet av ekonomisk uppföljning och budgethantering
Förmåga att producera affärsunderlag och professionella presentationer på engelska
Systematiskt arbetssätt och erfarenhet av projektledning
Avancerade kunskaper i PowerPoint
Erfarenhet av ekonomisystem, inklusive Mercur och Basware P2P
Förmåga att hantera och strukturera digitala arbetsverktyg såsom Teams och
OneNote
Kommersiellt tänk och förmåga att driva förbättringsinitiativ
Förståelse för organisationsutveckling och workforce management
Flytande i engelska och goda kunskaper i svenska
Meriterande:
Kunskap i ytterligare språk
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag till och med 2025-08-31. Start omgående.
Så ansöker duAnsökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på
fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35045 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder "väl matchad". Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido:
https://perido.se/om-oss/. Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-03-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "35045".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Perido AB (org.nr 556639-6387),
http://www.perido.se Jobbnummer 9139309