Online Support Specialist

HRG Nordic AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos HRG Nordic AB i Stockholm, Norrköping, Borlänge, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

Vår nordiska Online Support är en supportfunktion för HRGs användare av olika självbokningssystem. Som medarbetare på HRG Nordic Online Support i Stockholm kommer du att arbeta på en av Nordens största affärsresebyråer. Du arbetar i ett team om 14 kollegor. Merparten av det dagliga arbetet består av support på telefon och mejl rörande profiler, inloggningsuppgifter, navigering i systemet samt felanmälan av systemfel. Du får också arbeta med köer i Amadeus. Då detta är en nordisk support har vi öppet de arbetsdagar som våra kunder har öppet, det betyder att du kan få jobba på en svensk helgdag.

Publiceringsdatum
2014-08-26

Dina arbetsuppgifter
• Support och guidning av system och bokningsprocess på telefon och mejl
• Profilhantering
• Köhantering i Amadeus
• Felsökning samt felanmälan i ServicePoint

Kvalifikationer
• Du har en bakgrund inom resebranschen och gärna erfarenhet av online support
• Du har god datorvana, gärna inom AeTM eller liknande självbokningssystem
• Du är en van användare av Amadeus och MS Office
• Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat, ytterligare ett nordiskt språk är meriterande

Dina personliga egenskaper
• Du är bra på att uttrycka dig i tal och i skrift
• Du har ett tekniskt intresse och lätt för att lära
• Du har lätt för att samarbeta och är ansvarsfull
• Du är effektiv och kan ge god service även under hög arbetsbelastning

Vi erbjuder:
• Ett omväxlande arbete med utvecklingsmöjligheter
• Trevliga kollegor i ett nordiskt supportteam
• Förmånspaketet "HRG for me"

Intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För frågor och ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta Elin Emtemo, Teamleader Support Centres Nordic, på e-post: elin.emtemo@hrgworldwide.com . Vi tar emot din ansökan och CV via e-post: recruitment.nordic@hrgworldwide.com

HRG NORDIC AB är en del av den globala resebyråkedjan Hogg Robinson Group (HRG). HRG grundades 1845 och finns idag representerade i 130 länder. Vi vänder oss till kunder inom alla branscher och erbjuder ett brett utbud av tjänster, rådgivning och arrangemang för affärsresemarknaden, allt från enkla bokningar till omfattande reselösningar.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-09-30
Ange följande referens när du ansöker: Web Travel Specialist
Ansökan kan skickas till e-postadress: recruitment.nordic@hrgworldwide.com

Kontakt
Elin Emtemo, Teamleader Support Centres Nordic elin.emtemo@hrgworldwide.com

Företag
HRG Nordic AB

Adress
HRG Nordic AB
Box 233 50
10435 STOCKHOLM

Kontorsadress
St. Eriksgatan 117, plan 4
Stockholm

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08 - 50885000
E-postadress: recruitment.nordic@hrgworldwide.com

Jobbnummer
1975052

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från HRG Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos HRG Nordic AB: