Office Manager till Stockholmsregionens Försäkring och S:t Erik
Bravura Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
2022-04-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Manager till Stockholmsregionens Försäkring och S:t Erik " (publicerad 2022-07-29) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-04-20Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura och det är uttalat att företagen har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företagen bra möjligheter att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetStockholmsregionens Försäkring AB (SRF) ägs av 21 kommuner i Stockholms län och ska med försäkringslösningar och kompetens inom skadehantering och skadeförebyggande arbete bidra till att minska skaderisker och skadekostnader för kommuner i Stockholmsregionen. SRF försäkrar flera delar i kommunernas verksamhet, inklusive fastigheter och fordon, vidare hjälper de även kommunerna med skadeservice, rådgivning inom försäkring och stöd i det skadeförebyggande arbetet. SRF:s övergripande mål är att bidra till säkra kommuner och minskade skadekostnader.
S:t Erik Försäkrings AB (SEF) ingår i koncernen Stockholm Stadshus AB som är en del av Stockholm stad. Bolaget försäkrar endast verksamhet som bedrivs av Stockholm stad eller närstående bolag. SEF arbetar för att Stockholm Stad ska ha högt riskmedvetande och säkerhetstänkande i syfte att förebygga skador och minimera försäkringskostnader.
De två företagen delar kontorslokaler i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifterI den här rollen har du ett helhetsansvar för de delade kontorslokalerna. I rollen som Office manager är du ansiktet utåt mot bolagens besökare på ett vänligt, engagerat och professionellt sätt. I rollen ingår att skapa en trivsam arbetsplats samt att du arbetar för att skapa fungerande rutiner och förberedelser gällande kontorsservice och administrativa arbetsuppgifter. Andra exempel på uppgifter kan vara att hantera inkommande ärenden, posthantering, ha kontakt med städbolag och fastighetsägare samt andra externa parter, samt att vara behjälplig till andra avdelningar, exempelvis ekonomi, diarieföring och telefonväxeln. Dina ansvarsområden består vidare av mötesadministration och du är även med på möten och för mötesanteckningar.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• 5-10 års erfarenhet av en koordinerande arbetsroll, exempelvis som administratör, receptionist och/eller VD assistent
• Mycket god system- och datorvana i Officepaketet
• Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Vi söker dig som trivs med att ge god service och sprida glädje till såväl besökare som kollegor. Du motiveras av att möta olika typer av personer och är trygg i kontakten med nya människor. Du trivs med variation och förändring samt arbetar prestigelöst, lösningsorienterat, noggrant och strukturerat i växlande tempo. I rollen ingår det mycket självständigt arbete och det är därför viktigt att du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ. I ditt arbete är du grundlig och du tycker om att göra saker ordentligt. Vidare är det viktigt för dig att vara noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och du lämnar inget ogjort. Du har en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Därtill ser du alltid till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat, där du gärna ställer upp för att stötta dina kollegor vid behov.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Sebastian Gille-Johnson
sebastian.gille-johnson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6553552
Observera att sista ansökningsdag har passerat.