Office Manager till snabbväxande bolag på Södermalm
Jurek Rekrytering & Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-10-14Dina arbetsuppgifterFör vår kunds räkning söker vi omgående en Office Manager till bolagets huvudkontor i Stockholm. Kontoret har precis flyttat till nya lokaler och du kommer att axla en viktig roll inom den närmsta tiden genom att se till att kontoret och dess processer fungerar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat:
• Samordna och koordinera inköp samt skapa processer och planera för inköp framöver.
• Utvärdera funktionaliteten av det nya kontoret samt sammanställa framtida behov.
• Utveckla processer rörande kontoret (exempelvis bokning av konferensrum och hantering av lokalernas larm) och kommunicera dessa på ett tydligt sätt till personalen.
• Planera och koordinera företagsevents, så som gemensamma fester och tillställningar.
• Vara ytterst ansvarig för kontorsmiljön och se till att det alltid är trevligt och trivsamt.
• Ha kontakt och ansvara för kravställning gentemot externa samarbetspartners, exempelvis städbolag.
• Bemanna receptionen vid behov.
Du leder och fördelar arbetet till bolagets receptionist och rapporterar till bolagets HR Manager.
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande roller sedan tidigare, minst ett halvår tidigare. Du är nu redo för nästa utmaning och ser fram emot att vara en del av en organisation som präglas av prestigelöshet och ett högt arbetstempo. Som person är du driven, självgående och proaktiv. Du har "skinn på näsan" och vågar ta ett stort ansvar och fatta egna beslut. Bolaget präglas av en internationell karaktär och det är av stor vikt att du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
Du erbjuds
Tjänsten är ett konsultuppdrag på initialt tre månader, men för rätt person finns möjlighet till förlängning. Vi söker dig som är tillgänglig för en ny tjänst omgående då behovet hos vår kund är brådskande. För eventuella frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Malin Alexandersson på tel: 0733-330010 alternativt på
malin.alexandersson@jurek.se .
Vi intervjuar löpande till denna tjänst och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt via vår hemsida
www.jurek.se .
Start:
Omgående.
ErsättningEnligt överenskommelse.
Sista ansökningsdag
Snarast!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3022
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Alexandersson
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning
AdressJurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2479632
Observera att sista ansökningsdag har passerat.