Office Manager till private equity bolag i Stockhol

Sense Rekrytering AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sense Rekrytering AB i Stockholm, Solna, Danderyd, Södertälje, Sigtuna eller i hela Sverige

Vi söker nu till ett väletablerat private equity bolag en driven och självgående Office Manager. Företaget har funnits sedan 1998 och sitter i trevliga lokaler i centrala Stockholm. På kontoret är man idag tio medarbetare och planerar att utöka med ytterligare kompetenser framöver då bolaget befinner sig i en expansionsfas.
I rollen som Office Manager har du en social och central roll där du får arbeta med varierande arbetsuppgifter av administrativ eller operativ karaktär. Tjänsten innefattar i stort att ansvara för inkommande samtal, ta emot besökande kunder, leverantörer och gäster. Rollen innebär också ansvar för trivseln och ordningen på kontoret i sin helhet samt att se till att allmänna ytor, kök och konferens­rum är undanplockade och representativa. Vidare ansvarar du för kontorsrelaterade beställningar och inköp samt ordnar med matbeställningar till luncher och övriga möten. I tjänsten ingår även att arrangera olika interna eller kund­relaterade events och evenemang, koordinera resor, hotellbeställningar och assistera främst VD och CFO, men även vara behjälplig det övriga teamet i deras arbete.
Då du är företagets ansikte utåt för kunder, gäster och leverantörer ställer tjänsten höga krav på att du är professionell, alltid visar en hög servicenivå och att du är en representativ person som trivs bra i en social roll där du knyter många kontakter. Du som söker är proaktiv, van att ta egna initiativ samt ser lösningar på situationer som uppkommer när så behövs. Som person är du prestigelös och van att ta tag i stort som smått samt har en känsla för det lilla extra. Du lägger stor vikt vid noggrannhet i det du lämnar ifrån dig och känner dig bekväm med att uttrycka dig på engelska i tal och skrift då företaget har många utländska kontakter.
Rollen ställer krav på tidigare erfarenhet från liknande tjänst, gärna från verksamhet inom finans- eller konsultvärlden. Du har stor frihet i rollen och har du rätt inställning och driv finns goda möjligheter till att utveckla rollen ytterligare. Tjänsten är en heltidsanställning på heltid under kontorstid.
Passar ovanstående beskrivning in på dig är du välkommen med din CV samt ansökan via nedanstående länk snarast möjligt, dock senast den 30 maj 2008. Urvalsprocessen kommer att ske löpande. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Ann-Sophie Mattsson på telefon 08-522 191 70.

Publiceringsdatum
2008-05-09

Arbetstider och omfattning
Heltid/Tillsvidare

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-05-30
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Ann-Sophie Mattsson, 08-522 191 70

Företag
Sense Rekrytering AB

Adress
Sense Rekrytering AB
Tulegatan 2 A
11358 STOCKHOLM

Jobbnummer
216643

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sense Rekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sense Rekrytering AB: