Office Manager till kund i Solna
Adecco Sweden AB / Ekonomichefsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Är du en serviceinriktad person med administrativ erfarenhet och en förmåga att hålla ordning och reda? Trivs du bäst med mycket eget ansvar och i en varierande roll där ingen dag är den andra lik? Då har vi på Adecco uppdraget för dig!
Publiceringsdatum2018-10-19Om tjänstenI rollen som Office Manager ansvarar du för att allt flyter på som det ska på kontoret i Solna.Du kommer att vara ansiktet utåt och säkerställer att gäster och anställda bemöts med god service. Du kommer även ansvara för att mötesrum ser bra ut och all utrustning är på plats samt behjälplig med mötesbokningar och beställning av lunch/mat.
I din roll som Office Manager kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ansvara för att kontoret och de gemensamma kontorsytorna ser bra ut.
• Ansvara och behjälplig vid interna och externa event.
• Ansvarig för posthantering och andra leveranser till kontoret genom ett bra samarbete med leverantörer.
• Beställa kontorsmaterial och ansvara för felanmälning av utrustning och kontoret.
• Stötta onboarding av nyanställda (schema, praktisk information om kontoret), administration av passerkort, parkeringstillstånd, boka hotell och konferensrum för externa besökare.
• Stötta ledningsgruppen i projekt som berör kontoret.
Om dig
Vi söker dig som har minst gymnasieexamen och har erfarenhet av att arbetat i liknande roll i några år. Du tar ansvar och egna initiativ samt är duktig på att bemöta och samarbeta med andra, oavsett profession och bakgrund. Vidare du är en social person som brinner för service och är noggrann i det du tar dig för. Det är viktigt att du är en proaktiv person som förstår vikten av leverans och tycker om att ha många bollar i luften och gillar att vara spindeln i nätet.Du har goda kunskaper i Officepaketet framför allt i Outlook samt kommunicerar flytande på både svenska och engelska.
Vi kommer lägga stor vikt på rätt personlighet.
Om anställningen
Tjänsten som Office Manager är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående och löper på 6 månader till att börja med. Som konsult får en anställning i Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Jelena Dogas via 073-684 72 92
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-18
Ange följande referens när du ansöker: ref-27942
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJelena Dogas
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA
KontorsadressSvetsarvägen 8
Jobbnummer 4412302
Observera att sista ansökningsdag har passerat.