Office Manager till globalt techbolag
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Nu söker vi en Office Manager med känsla för service för konsultuppdrag på 50%. Som konsult hos oss och som Office Manager får du möjlighet till konkurrenskraftiga erfarenheter att sätta på ditt CV. Samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde! Dessutom får du möjlighet att bygga upp ditt professionella nätverk och skapa värdefulla kontakter.
Publiceringsdatum2022-10-25Om tjänstenInom uppdraget kommer du bland annat att:
• Ansvara för möten - kallelser, agendor, insamling av presentationsmaterial, protokoll, uppföljning actions i Asana
• Hantera löpande administration, bla reseutgifter och resebokningar
• Insamling och sammanställning av information till t.ex. prognoser och KPI-rapporter
• Organisera interna events och stötta med administration för externa mässor och liknande
• Uppdatering av intranät
• Inköp av kontorsmaterial/köksrelaterade produkter
• Ansvarig för mailboxar
Vanliga arbetsuppgifter innefattar:
• Att vara kundföretagets ansikte utåt, visa besökare tillrätta och svara på frågor om företaget
• Kontorsadministration
• Boka möteslokaler
• Svara på inkommande samtal och koppla dessa vidare till rätt person
Om dig
För att trivas i den här rollen bör du vara en person som är nyfiken och service minded. Du är flexibel och prestigelös i ditt arbetssätt och har lätt för att hantera olika människor. Du förstår vikten av att stötta, hjälpa och supporter, samtidigt som att du är ansiktet utåt för det företag som du arbetar hos.
Är du även en person som är utåtriktad och trivs med att arbeta i en social och framträdande roll kommer du att trivas i den här rollen!
Önskade kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av att arbeta med liknande arbetsuppgifter och trivs med att arbeta inom serviceområdet
• En god känsla för service och kundbemötande
• Van vid att använda dator och MS office som arbetsverktyg
• Mycket goda kunskaper i svenska språket, tal som skrift
• Goda kunskaper i engelska språket
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Uppdraget är förlagt på 50%.
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
För rätt person kan konsultuppdragen många gånger leda till erbjudande om anställning direkt hos våra kundföretag.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Sima Bahho via
Sima.Bahho@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Receptionist, reception, service, administration, Göteborg, Kungsbacka, Borås, Adecco
Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-39147".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Ninsun-Sima Bahho
Sima.Bahho@adecco.se Jobbnummer 7108097
Observera att sista ansökningsdag har passerat.