Office Manager Till Framgångsrikt Industriföretag
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vårkunds räkning en Office Manager som vill ha ett varierat och spännande arbete. Tjänsten är på heltid med start omgående.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en Office Manager till vår kund som är ett industriföretag. Företaget växer kraftigt och söker någon som vill vara en del avderas framgångsresa.Som Office Manager kommer du att ansvara över den dagliga driften på kontoret samt vara behjälplig med administrativa uppgifter. Du kommer att arbeta både självständigt och i team. Tjänsten är på heltid och löper tillsvidare, du kommer att arbeta kontorstider måndag - fredag. Önskemålet är att du kan starta omgående.Tjänsten passar dig som tycker om varierande arbetsuppgifter och som älskar att arbeta praktiskt.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss.Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
Publiceringsdatum2019-01-31Dina arbetsuppgifterDu kommer till exempel att:
• Ansvara över den dagliga driften på kontoret
• Välkomna besökare
• Se till att kontoret är snyggt och prydligt
• Göra beställningar
• Kontakt med leverantörer
• Post- och budhantering
• Administrativa uppgifter
• Samt vara delaktig i företagets olika projekt
VI SÖKER DIG SOM
• Har några års erfarenhet av liknande arbete
• Kan prata svenska och engelska obehindrat
• Goda kunskaper inom Office och Outlook
Det är meriterande om du
• Har goda kunskaper inom PowerPoint
Som person är du serviceinriktad, social och initiativtagande. Du är strukturerad, prestigelös och ansvarstagande. Du är flexibel, brinner för att hjälpa andra och kan hantera många bollar i luften.Du är praktiskt lagd, gillar att lösa problem och har ett sinne för ordning och reda.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Unger
emma.unger@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4587519
Observera att sista ansökningsdag har passerat.