Office Manager på heltid till spelbolag på Södermalm
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en spelintresserad Office Manager som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vill du arbeta på ett modernt, ledande spelbolag och är en strukturerad, ansvarstagande person som gillar att arbeta i högt tempo så är detta en chans för dig! Vi söker dig som vill arbeta på ett härligt bolag och trivs att ha många bollar i luften. I rollen som Office Manager kommer du göra allt ifrån att se till att kontoret är välfungerande och trivsamt till att planera, koordinera möten samt arrangera företagets events. I rollen som Office Manager kommer du arbeta både självständigt och tillsammans med kollegorna i teamet. Du kommer arbeta i trevliga lokaler på Södermalm i Stockholm och arbetstiderna är sedvanliga kontorstider måndag-fredag.
Arbetsuppgifter
Som Office Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
• Se till att kontoret är välfungerande och trivsamt
• Upprätthålla kontakter och förhandla med leverantörer
• Planera, koordinera, boka och ta emot möten
• Boka resor till dina kollegor
• Ansvara för gemensamma ytor samt påfyllnad av kontorets förråd
• Arrangera företagets event och aktiviteter där du även har ett budgetansvar
• Se till att företagets nyanställda har allt de behöver inför start
• Assistera ledningen och teamen i det dagliga arbetet
VI SÖKER DIG SOM
• Har erfarenhet från liknande tjänst/service
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
• Kunskap i Officepaketet
• Är social och älskar att alltid ge det där "lilla extra"
Det är meriterande om du:
• Arbetat som Office Manager tidigare
Som person är du prestigelös, har ett starkt driv, är serviceinriktad och är en social stjärna. Du är positiv, lättsam och har förmågan att arbeta självständigt samt ta egna initiativ.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-10-26ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Jobbnummer 3768551
Observera att sista ansökningsdag har passerat.