Office Manager / Hospitality Concierge

JobBusters AB / Receptionistjobb / Stockholm
2025-06-24


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Din nya roll
Vi letar nu efter en engagerad Hospitality Concierge till vårt Workplace-team i Stockholm!
Hos dem är arbetsplatsen mer än bara en plats att jobba på - det är en inspirerande destination för möten, idéer och gemenskap. Som Hospitality Concierge blir du navet i deras kontor; den första personen deras medarbetare och besökare möter och den som sätter tonen för dagen. Du bidrar till att skapa en miljö där alla känner sig sedda, välkomna och omhändertagna.
Vad du kommer att göra:
Skapa en varm och professionell upplevelse för alla som kliver in genom dörrarna.
Ha koll på receptionens dagliga rutiner, internkommunikation och administrativa uppgifter, som exempelvis uppdateringar på deras intranät.
Stötta vid interna event och hjälpa till med förberedelser och logistik.
Hålla ett öga på deras interna Slack-kanaler och ticket-system (Jira) för att snabbt lösa eller eskalera ärenden.
Se till att kontorets gemensamma ytor, mötesrum och receptionsmiljö alltid är snygga, välordnade och redo att ta emot gäster.
Koordinera med leverantörer och följa upp serviceavtal kopplade till receptionen.
Ansvara för rumsbokningar och gästservice.
Delta i kvalitetskontroller och förbättringsinitiativ för deras service.
Sköta beställning och hantering av mat och dryck vid behov.

Du kommer bli en del av deras Workplace-team och täcka för en kollegas föräldraledighet. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid, måndag till fredag, med placering på deras kontor i centrala Stockholm.

För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Minst 2 års erfarenhet av reception, kontorsservice eller hospitality. Gärna från techbolag eller liknande arbetsmiljö.
Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, i tal och skrift.
Meriterande: Erfarenhet av internkommunikation och administrativa uppgifter.
Vem är du?

Vi söker dig som har en naturlig känsla för värdskap och ett genuint intresse för service. Du är en riktig "people person" som gillar att lösa problem, behåller lugnet när tempot ökar och ser vad som behöver göras - och gör det!

Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning som konsult via JobBusters. Start: Enligt överenskommelse. Slut: 2026-11-01 (föräldravikariat) Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer.
Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum - vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.
FöretagspresentationVår kund är ett techbolag som erbjuder streamingtjänster till stora delar av världen. Deras populära huvudkontor finns i Stockholm, men vill man arbeta hemma till en viss del så erbjuder de även den möjligheten. Koncernspråket här är engelska.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-12-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jobbusters AB (org.nr 556826-5606)

Arbetsplats
JobBusters AB

Kontakt
Johanna Johnsson
johanna.johnsson@jobbusters.se
0721883399

Jobbnummer
9402362

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: