Office Coordinator, receptionist, hyra/rekt

Avanzera Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
2010-09-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Coordinator, receptionist, hyra/rekt" (publicerad 2010-11-06) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Inledningsvis är du anställd hos oss arbetar på uppdrag hos kunden. Målsättningen är att du efter en tid ska övergå till att vara anställd hos kunden.
Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.
Kunden är ett internationellt företag med verksamhet inom detaljhandeln. Arbetsplatsen är i ljusa och trevliga lokaler på Östermalm.
Uppdraget ska påbörjas i slutet av september.
Huvudarbetsuppgiftern är att bemanna företagets reception men i arbetsuppgifterna ingår även mycket administrativt arbete.

Publiceringsdatum
2010-09-30

Dina arbetsuppgifter
• Ta emot besökare.
• Ansvara för att gemensamma lokaler är iordningsställda inför möten.
• Kontrollera att audiovisuella hjälpmedel fungerar.
• Servicedesk med beställning av taxi, bud, bordsbeställningar etc.
• Beställning av frukt, mjölk och livsmedel.
• Ansvara för hantering av passerkort.
• Uppdatera adresslistor.
• Vara kontaktperson gentemot leverantörer av kontorsservice samt teknisk utrustning. Felanmälan.
• Ansvar för uppdatering av mobiltelefonlista, bevaka och följa upp abonnemang samt vara företagets kontaktperson gentemot leverantör av telefoni.
• Kontering av fakturor.
• Posthantering
• Beställning av visitkort.
• Ansvar för post- och kontorsmaterial förråd.
Kvalifiktationer/bakgrund
För att du ska trivas i den här rollen gillar du att ge service och och överträffa förväntningar. Du är professionell i rollen och har hög integritet. Du har ett stort engagemang för ditt arbete och en stark egen drivkraft.
Din ansökan mailar du snarast till ansokan@avanzera.se . Märk din ansökan Office Assistant. Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-10-12
Ange följande referens när du ansöker: Office Assistant
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan@avanzera.se

Kontakt
Pernilla Molin, 08 545 28 302 (Direkt nummer), ansokan@avanzera.se

Företag
AVANZERA BEMANNING

Adress
AVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM

Kontorsadress
Vasagatan 15-17
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress: ansokan@avanzera.se

Jobbnummer
744094

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning: