Office Coordinator, receptionist, hyra/rekt
Avanzera Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
2010-09-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Office Coordinator, receptionist, hyra/rekt" (publicerad 2010-11-06) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Inledningsvis är du anställd hos oss arbetar på uppdrag hos kunden. Målsättningen är att du efter en tid ska övergå till att vara anställd hos kunden.
Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.
Kunden är ett internationellt företag med verksamhet inom detaljhandeln. Arbetsplatsen är i ljusa och trevliga lokaler på Östermalm.
Uppdraget ska påbörjas i slutet av september.
Huvudarbetsuppgiftern är att bemanna företagets reception men i arbetsuppgifterna ingår även mycket administrativt arbete.
Publiceringsdatum2010-09-30Dina arbetsuppgifter• Ta emot besökare.
• Ansvara för att gemensamma lokaler är iordningsställda inför möten.
• Kontrollera att audiovisuella hjälpmedel fungerar.
• Servicedesk med beställning av taxi, bud, bordsbeställningar etc.
• Beställning av frukt, mjölk och livsmedel.
• Ansvara för hantering av passerkort.
• Uppdatera adresslistor.
• Vara kontaktperson gentemot leverantörer av kontorsservice samt teknisk utrustning. Felanmälan.
• Ansvar för uppdatering av mobiltelefonlista, bevaka och följa upp abonnemang samt vara företagets kontaktperson gentemot leverantör av telefoni.
• Kontering av fakturor.
• Posthantering
• Beställning av visitkort.
• Ansvar för post- och kontorsmaterial förråd.
Kvalifiktationer/bakgrund
För att du ska trivas i den här rollen gillar du att ge service och och överträffa förväntningar. Du är professionell i rollen och har hög integritet. Du har ett stort engagemang för ditt arbete och en stark egen drivkraft.
Din ansökan mailar du snarast till
ansokan@avanzera.se . Märk din ansökan Office Assistant. Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-10-12
Ange följande referens när du ansöker: Office Assistant
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ansokan@avanzera.seKontaktPernilla Molin, 08 545 28 302 (Direkt nummer),
ansokan@avanzera.seFöretagAVANZERA BEMANNING
AdressAVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM
KontorsadressVasagatan 15-17
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress:
ansokan@avanzera.se Jobbnummer 744094
Observera att sista ansökningsdag har passerat.