Office Coordinator för internationellt bolag!
Komet Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.
Komet söker för Gemaltos räkning en servicemedveten person inom för heltidstjänst i Älvsjö.
Franska Gemalto är med 10,000 anställda, och dryga två miljarder euro i omsättning, världsledande inom digital säkerhet. Hos Gemalto får du chansen att jobba inom ett mycket spännande tekniskt område med hela världen som arbetsfält.
Tjänsten är ett vikariat med start omgående. Detta är en tjänst för dig som trivs med att arbeta med varierande arbetsuppgifter och som trivs med både administration och att organisera, samtidigt som du älskar att ge god service och har en stark social talang.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
• Telefonservice och mottagande av besökare
• Ansvar för allmänna ytor, postservice, inköp av kontorsmaterial m.m.
• Uppdatera intranätet med ny information
• Ha kontakt med leverantörer av bland annat kontorsmaskiner
• Administrera genomförandet av möten och kundevent
• Vara ett administrativt stöd bl.a. med framtagning av presentationsmaterial, ta hand om posthantering m m samt fungera som administrativ resurs för HR avdelningen
Är du den vi söker?
Vi tror att du har erfarenhet från en liknande tjänst som inbegriper administration, service och kundbemötande. Du har genomgått gymnasiet och har eventuellt en eftergymnasial utbildning inom ekonomi/administration. Du känner dig trygg med både svenska och engelska i tal och skrift och har goda kunskaper i Officepaketet. Som person är du initiativtagande, starkt serviceorienterad, prestigelös och utåtriktad. Du har en god organisatorisk förmåga, förstår vikten av att vara tillmötesgående och noggrann i din roll samt trivs med att ha flera saker på gång samtidigt.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet vid tillsättning av denna tjänst.
Information om uppdraget:
Start: Omgående
Omfattning: heltid
Period: maj till augusti med eventuell förlängning
Lön: enligt överenskommelse
Detta är en uppdrag via Komets konsultuthyrning, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet, men arbeta ute hos kund.
Publiceringsdatum2012-05-08Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-06-07
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKC-KG, 020-25 26 00
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm
Jobbnummer 1236940
Observera att sista ansökningsdag har passerat.