Office assistant till ett stort internationellt bolag
Poolia Kontor AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Kontor AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Presentation
Vi söker för kunds räkning en serviceminded och erfaren Office assistant. Kunden är ett stort internationellt bolag som erbjuder möjlighet att arbeta med varierande arbetsuppgifter i en spännande miljö. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Poolia men uthyrd till vår kund. Tjänsten är på deltid vardagar 09-14.
Urval och intervjuer sker löpande, vi ser gärna att ditt cv är skrivet på engelska.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag.
Publiceringsdatum2014-12-19Dina arbetsuppgifterI rollen som Office assistant kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av att:
• ta emot besökare på allra bästa sätt
• ansvara för mindre projekt
• vara delaktigt i leverantörsurval
• supporta medarbetare med dokumentation
• assistera projektteam med koordination och säkerställandet av en effektiv kommunikation inom logistik inför kundbesök
• tillsammans med HR- avdelningen koordinera introduktion av nyanställda och förmåner mm.
• assistera ekonomiavdelningen.
Utbildning/erfarenhet
För att lyckas i rollen ser vi att du har en adekvat utbildning inom turism/hotel manangement eller likvärdigt. Du har minst fyra års erfarenhet av liknande serviceyrke. Vidare har du mycket goda datorkunskaper och goda kunskaper i Officepaketet. Du är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift samt har väldigt goda kunskaper i engelska.
Som person är du initiativtagande och arbetar självständigt samt har lätt för att prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du har förmågan att skriva affärskorrespondens, skapa rapporter och presentationer. Vidare har du ett proaktivt arbetssätt, är serviceminded samt har en mycket god kommunikativ förmåga.
Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Företagsbeskrivning
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Sluttext
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Arbetstider och omfattningDeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-01-07
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 39747
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEvelina Heimer
evelina.heimer@poolia.seFöretagPoolia Kontor AB
AdressPoolia Kontor AB
Box 207
10124 Stockholm
KontorsadressBox 207, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2107450
Observera att sista ansökningsdag har passerat.