Office Assistant På Heltid Med Start I Januari
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en Office Assistant som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i januari. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en Office Assistant till vår kund som är ett av världens största online-spelbolag. Kontoret är beläget centralt i Stockholm. Lockas du av att vara en del av ett glädjefyllt team i en roll som aldrig är enformig? I rollen som Office Assistant får du arbeta med varierande arbetsuppgifter, bidra till en positiv stämning och agerar spindeln i nätet på kontoret. Tjänsten är på heltid med start i januari till september och du arbetar måndag - fredag klockan 08.00-17.00.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
Publiceringsdatum2019-01-03ArbetsuppgifterSom Office Assistant kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgiftersom:
• Ta emot besökare
• Förberedelse inför konferenser
• Se till att det alltid är snyggt och rent på kontoret
• Ansvara för inkommande mail
• Resebokningar
• Se till att driften av kontoret fungerar
• Inköp av kontorsmaterial, luncher och fika
• Anordna interna och externa event
• Kontakt med leverantörer
• Ansvara för administrationen av passerkort och mobiltelefoni
• Introduktion av nyanställda
• Stötta Office Managern med andra administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet som Office Assistant eller receptionist
• Har goda kunskaper inom Officepaketet och Outlook
• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Som person är du social, initiativtagande och strukturerad. Du är självgående, proaktiv och ansvarsfull. Vidare älskar du att ge förstklassig service och har ett öga för detaljer.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarlen Plånborg
marlen.planborg@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4535753
Observera att sista ansökningsdag har passerat.