Office Administrator till omväxlande roll hos storbank
Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Perido söker nu en Office Administrator till en av våra kunder, en storbank i centrala Stockholm som behöver stärka upp sitt Markets Assistant-team med en duktig och engagerad medarbetare.
I rollen som Office Administrator kommer du ha en betydelsefull roll för marknadsavdelningens assistenter. Spannet för dina arbetsuppgifter är brett och kan variera från att hantera utgifter och räkningar, boka resor, arrangera undertecknare och viktiga dokument till att skapa och bibehålla en bra arbetsmiljö och anordna konferenser och kundevenemang. Markets behöver stöd av riktig god kvalité och det behöver deras assistentteam också - vi behöver dig som kan leverera just precis det!
Vi söker dig som kan arbeta detaljfokuserat på en hög administrativ nivå, med stark servicekänsla och flexibilitet. Prestigelöst löser du alla problem som kan uppstå, alltifrån en felhanterad räkning till mer livsavgörande bekymmer såsom att kaffet är slut. Du gillar att arbeta strukturerat och kan hantera känsliga uppgifter med integritet och konfidentialitet. Att du är en team player visar sig främst i din känsla för service och hur du tar dig an varje uppgift du får med största engagemang och noggrannhet!
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2018-09-07Kravprofil för detta jobb• Gymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
• Goda kunskaper i Office-paketet, särskilt Word, Powerpoint och Outlook
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Erfarenhet av MyInvoices och TEM
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, tillsvidare med tillträde omgående.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Är du redo för en oumbärlig och utvecklande roll i ett assistansteam? Tjänsten är mångfacetterad och bjuder på ett stort utbud av arbetsuppgifter i ett högt tempo. Du blir assistenternas assistent och därmed oljan som smörjer hela maskineriet! Har du det som krävs för denna utmaning? Läs vidare!
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30383 i ämnesraden.
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-06
Ange följande referens när du ansöker: 30383
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinav 15, 8 tr
Jobbnummer 4333757
Observera att sista ansökningsdag har passerat.