Nyexad / Junior löneadministratör / lönesupport till attraktivt
Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2017-11-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Nyexad / Junior löneadministratör / lönesupport till attraktivt " (publicerad 2018-02-27) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2017-11-21FöretagetFöretaget startades 2004 med visionen om att utveckla och förnya bank- och försäkringsbranschen. Idag är de Sveriges ledande fristående rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter och erbjuder skräddarsydd och kvalificerad rådgivning utifrån varje kunds unika behov. De har byggt upp en av Nordens största fristående analysavdelningar som dagligen utvärderar finansmarknadens leverantörer och produkter. Företaget befinner sig i en expansiv fas och söker dig som vill vara med och utvecklas tillsammans med dem. Här sitter du i fräscha lokaler mitt i centrala Stockholm tillsammans med 30 kollegor.
Dina arbetsuppgifterI rollen som löneadministratör ansvarar du för din egna kundportfölj och att deras löneprocesser går i enlighet med företagets riktlinjer. Dina främsta arbetsuppgifter är att administrera löner och supportera dina kunder över telefon och mail när de är frågor och funderingar rörande lönen. Du ingår i ett kompetent team och tillsammans stöttar ni varandra för att säkerställa att varje kund har en skräddarsydd lösning för dennes behov. För att få bästa förutsättningar kommer du gå en introduktion där du efter fem månader förväntas vara självständig i din roll och därmed driva cirka 700 löner per månad fördelat på 10-15 bolag.
Kvalifikationer• Utbildning/kurs inom löneadministration
• Arbetslivserfarenhet från servicerelaterat arbete
• Meriterande med arbetslivserfarenhet inom löneadministration,
• Meriterande med tidigare erfarenhet av att tolka kollektivavtalet inom detaljhandel
• God systemvana som du antingen har fått från jobb eller skola
• Du talar och skriver flytande på svenska
För att trivas och lyckas i rollen har du intresse för att bygga relationer samt en social förmåga som bidrar till lyckade samarbeten. Du trivs med att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt arbetssätt för att komma vidare i ditt arbete. Vi tror att du drivs av att arbeta målinriktat och leverera goda resultat. Vidare har du förmågan att förstå vikten av detaljer i ditt arbete samtidigt som du har en helhetssyn.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: löneadministratör, lönesupport, lön, junior, nyexad, support, nyexaminerad, bank, försäkring, redovisning, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJessica Larsson
jessica.larsson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3814926
Observera att sista ansökningsdag har passerat.