Nya medarbetare till SL 's kundtjänst
Montico HR Partner AB / Butikssäljarjobb / Borås
2018-03-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Nya medarbetare till SL 's kundtjänst" (publicerad 2018-03-23) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Montico HR Partner AB i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Montico är helhetsleverantör inom Human Resources och erbjuder tjänster inom bland annat bemanning, rekrytering, verksamhetsutveckling, omställning och rådgivning.
Med 20 års verksamhet är vi väl etablerade och auktoriserade inom samtliga våra verksamhetsområden.
Nu söker vi ytterligare talanger inom support till SL som drivs utav en kundserviceleverantör med härlig anda, energi och kamratskap. Arbetet utförs i ljusa och fräscha lokaler i Pulsen-huset tillsammans med ett team på omkring 15 personer som tillsammans arbetar resultat- och lösningsorienterat mot samma mål. Montico anställer dig och följer dig hela vägen mot en fast anställning hos vår kund. Vårt mål är rätt person på rätt plats och vi kommer att göra allt för att du ska lyckas.
Publiceringsdatum2018-03-08Dina arbetsuppgifterSL är samlingsnamnet och varumärket för den allmänna kollektivtrafiken i Stockholms län. SL-trafiken har 786 000 resenärer per dag och vissa utav dom behöver din hjälp och rådgivning!
Som kundtjänstmedarbetare hos SL svarar du via telefon på de frågor från resenärer som berör resvägar och tider inom ansvarområdet för Stockholms Lokaltrafik. Med en professionell och tillmötesgående framtoning bidrar du till att underlätta och förenkla resan i vardagen. Att ta emot synpunkter och förbättringsförslag är en del av arbetet för att ständigt bidra till utveckling utav SL-trafiken. Resenären i SL-trafiken ska alltid ha korrekt information och rätt biljett för en trygg resa. Även administrativa uppgifter, mailhantering och chatt kan förekomma i tjänsten. Öppettiderna för SL 's kundtjänst är måndag-söndag 06:00- 23:00. Detta innebär att arbetstiderna är varierande. Tjänsten är på 80% eller 100% och startar i början av april 3 april.
För att du ska lyckas i din roll får du en grundlig utbildning, med betalt från första dagen, i hur du levererar den bästa kundupplevelsen, stödsystemen samt i de produkter och tjänster som du kommer arbeta med. Genom stöttning, coachning och vägledning får du möjlighet att bidra till utveckling och växa inom företaget.
ProfilKan du referera till dig själv som "spindel i nätet"? Är du den i kompisgänget som inte har något emot att styra upp weekend-resan? Trivs du och mår bra av att hjälpa och underlätta för andra? Då är du den vi söker!
För oss är det viktigt med rätt person på rätt plats. För att du ska trivas i rollen tror vi att du besitter egenskaper som strukturerad, effektiv, ansvarstagande samt att du har en hög arbetsmoral. Vi söker dig som ser lösningar istället för hinder.
Vi tror mer på personlig lämplighet än tidigare erfarenheter. Kraven som finns är att du fyllt 18år, pratar flytande svenska och även känner dig bekväm i att prata på engelska.
Montico är helhetsleverantör inom HR och erbjuder tjänster inom bemanning, rekrytering, utbildning, verksamhetsutveckling, stöd och matchning samt omställning. Med cirka 650 anställda finns vi idag på ett stort antal orter i södra och mellersta Sverige och vårt huvudkontor finns i Tranås.
Din ansökan lämnar du via länken nedan.
Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid SL 's kundtjänst har öppet måndag- söndag kl. 06-23.
ErsättningFast lön + provision
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJulia Persson
julia.persson@montico.se 0721420693
FöretagMontico HR Partner AB
AdressMontico HR Partner AB
Västra vägen 14
57341 Tranås
KontorsadressVästra vägen 14
Jobbnummer 4008651
Observera att sista ansökningsdag har passerat.