Nya medarbetare till ServiceCenter sökes!

Professional Consulting / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Professional Consulting i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Professional Consulting

Är du serviceinriktad och mån om att leverera hög kvalité? Arbetar du på ett callcenter idag och vill vidare till nästa steg? Missa inte den här chansen!
Vår kund är konsultleverantör som erbjuder företag de främsta konsulterna inom många kompetensområden varav de största områdena är systemutveckling, infrastruktur och projektledning. Vår kund har inte egna konsulter anställda utan samarbetar med erfarna, kompetenta och specialiserade konsulter, ofta från mindre konsultföretag. De har verksamhet i alla de nordiska länderna och kontor i flera av Sveriges större städer.

Vi söker just nu två nya medarbetare till vår kunds ServiceCenter som fungerar som länken mellan konsulter och kunder samt kundteam och ekonomiavdelning. Idag består detta ServiceCenter av ett socialt och servicefokuserat team med 10 medarbetare. Syftet är att hantera inkommande ärenden samt ge förstaklassig service till kunder, konsulter och kollegor i hela norden. Alla ärenden registreras i kundens ärendehanteringssystem och arbetet utförs via telefon eller mail. I rollen kommer du främst att hantera enklare konfigureringar i systemet, spåra fakturor och hantera registrerade utlägg etc. Arbetet bedrivs i tre olika system, ett ärendehanteringssystem, ett ekonomisystem samt ett egenutvecklat system med information om avtal.

Tjänsten är på heltid med vanliga kontorstider och du kommer att arbeta i vår kunds fräscha lokaler mitt i centrala Stockholm. Du kommer under en första period på sex månader att arbeta som uthyrd konsult via ProfessionalConsulting och därefter finns goda möjligheter att bli övertagen av kund.

Vi söker dig som har ett brinnande intresse för service samt är flexibel, effektiv och har god social förmåga. Du bör ha en god förmåga att prioritera vad som är viktigt och alltid leverera hög kvalité. Vi ser gärna att du har läst en teknisk eller serviceinriktad utbildning på gymnasiet samt har erfarenhet av arbete på callcenter, i en support eller kundtjänst. Vi ser det som mycket meriterande om du har kunskaper i MS Dynamics CRM och/eller Agresso alternaivt har arbetat i något ärendehanteringssystem tidigare. Det är ett krav att du behärskar svenska och engelska i tal och i skrift och det är meriterande om du även behärskar ytterligare ett nordiskt språk.

Intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart vi hittar rätt personer. Varmt välkommen med din ansökan!
Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!

Publiceringsdatum
2014-03-05

Arbetstider och omfattning
HELTID

Ersättning
Fast lön enligt avtal

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Professional Consulting

Adress
Professional Consulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm

Jobbnummer
1798581

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Professional Consulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Professional Consulting: