Nu söker vi på BRA Kundcentermedarbetare till Stockholm
Braathens Regional Airlines AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Braathens Regional Airlines AB i Stockholm,
Sigtuna,
Gotland,
Kalmar,
Växjö eller i
hela Sverige Vi på BRA siktar fortsatt framåt och uppåt för att vara det självklara valet i att knyta samman vårt avlånga land! Med klimateffektiva flygplan, biobränsle i tanken och elflyg inom en snar framtid jobbar vi för en hållbar framtid där alla kan fortsätta mötas och utvecklas runt om i Sverige.
Publiceringsdatum2021-12-20Om tjänstenI denna tjänst arbetar du främst med kundhantering i vårt kundcenter där vi via chat, telefon och formulär svarar våra resenärer på alla typer av frågor samt hjälper till med bokningar, ombokningar och övrig kundsupport. Som en del i arbetet kommer du även operativt arbeta på Bromma flygplats där du hanterar resenärer ifrån hela Sverige som ska checkas in och komma ombord på våra flygplan på ett enkelt och smidigt sätt.
I rollen som Customer Service Agent möter du olika typer av behov hos våra kunder. Arbetstiderna är växlande och ingen dag är den andra lik vilket är något du tycker är spännande! Som Customer Service Agent måste du därför vara nyfiken , prestigelös, självgående och med högt engagemang.
Placeringen är på Bromma flygplats där du i en dynamisk miljö får växla mellan kontorsarbete och arbete i flygplatsmiljö. Det bästa av båda världar!
Vi erbjuder fast tjänst där provanställning tillämpas samt kollektivavtal med hållbara och konkurrenskraftiga villkor. Som anställd på BRA ges du även möjligheten till förmånliga resor via MyID Travel efter sex månaders anställning samt möjlighet till att hyra semesterlägenheter på Mallorca till självkostnadspris.
Vem är du?
Vi ser att du tidigare arbetat på resebyrå, flygbolag eller hos en researrangör. Du har minst 3 års arbetslivserfarenhet, gärna inom kundservice. Det är meriterande om du har dokumenterad utbildning i Amadeus RES och arbetat aktivt i systemet senaste åren. Du är flytande i svenska och engelska, i tal och skrift samt har baskunskaper i Office och Outlook. Vi ser det som ett stort plus om du även har erfarenhet av incheckning och gate på flygplats.
Du är social, har alltid ett trevligt och professionellt bemötande och gillar att arbeta tillsammans i team. Du, tillsammans med dina kollegor, löser de olika uppgifter och utmaningar som uppstår på ett flexibelt sätt - alltid med kunden i fokus! Stor vikt sätts på personlig lämplighet. Då det kan förekomma ensamarbete behöver du känna dig trygg i din egen förmåga att arbeta självständigt. Att förstå "det lilla extra" och fingertoppskänsla är självklart för dig.
Låter det BRA? Så här ansöker du:
Varmt välkommen med din ansökan innehållande CV och personligt brev.
Du sänder in din ansökan genom att trycka på knappen "Sök tjänsten".
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2022-01-21. Provanställning tillämpas..
Om du har frågor är du välkommen att kontakta Tania Harris-Roman
tania.harris@flygbra.seVarmt välkommen med din ansökan!
Vi tar inte emot ansökningar via vanlig post.
Varaktighet, arbetstid
Heltid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-01-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBraathens Regional Airlines AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "144953".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Braathens Regional Airlines AB (org.nr 556590-8349)
Arbetsplats BRA
Jobbnummer 6192988
Observera att sista ansökningsdag har passerat.