Nu söker vi för kunds räkning en ekonomiassistent/administratör
Arena Personal Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
2016-08-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Nu söker vi för kunds räkning en ekonomiassistent/administratör" (publicerad 2016-08-22) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-08-19Om tjänstenFör kunds räkning söker vi nu dig som vill jobba som administratör i Göteborg.
Arbetsplatsen ligger i Hisnings Backa och arbetstiderna är förlagda på dagtid. Arbetsuppgifterna varierar och du behöver vara bekväm i att ha många bollar i luften samt vara mycket självgående. I arbetsuppgifterna ingår bland annat leverantörsreskontra, leverantörsfaktura, betalningar, kundreskontra, manuella bokföringsordrar, posthantering, uppdatering av valutakurser samt ansvar för kontorsmaterial. Vi ser att du har lätt att samarbeta och är serviceminded då du är ansiktet utåt både för Arena personal och för vår kund.
Vi söker alltså dig som är presitgelös, stresstålig och som gillar att ha många bollar i luften. För rätt person erbjuds 6-12 månaders visstidkontrakt med goda möjligheter till övertag från kund.
Tjänsten önskas tillsättas omgående med start senast den 15/9 så sök tjänsten redan idag!
ProfilFör att vara aktuell för tjänsten ser vi gärna att du har en relevant utbildning inom ekonomi eller administration.
Du som söker ska dessutom gärna ha:
• Erfarenhet av arbete med leverantörs- och kundreskontra samt avstämning/bokslut.
• Momskunskap gällande EU/Export handel
• Goda kunskaper i engelska i både tal- och skrift
Du bör dessutom väl behärska officeprogrammen. Tidigare erfarenhet av arbete i programmet Movex är meriterande.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-28
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3684
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktBeatrice Westlund 0735179030
beatrice.westlund@arenapersonal.comFöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Odinsgatan 13
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 13, Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3003209
Observera att sista ansökningsdag har passerat.