Norsktalande supportmedarbetare till Zinzino
Zinzino AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
2011-04-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande supportmedarbetare till Zinzino" (publicerad 2014-05-16) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Zinzino AB i Göteborg,
Karlstad eller i
hela Sverige Zinzino marknadsför och säljer espressomaskiner, kaffe, te och tillbehör till privatpersoner i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Litauen, Estland och Island. Zinzino erbjuder kunderna ett hemmacafé, där kvalitet, miljö och en känsla av vardagslyx står i centrum. Zinzino har också en företagsprofil med produkter anpassade för det mindre kontoret eller företaget. Produkterna säljs via kaffepresentationer utförda av representanter för företaget. Zinzino är ett publikt aktiebolag och aktien är noterad på Aktietorgets handelsplats. Företaget har 25 anställda och omsättningen är 71 MSEK, huvudkontoret finns i Västra Frölunda.
Zinzino växer så det knakar och vi behöver förstärka vår organisation ytterligare. Därför söker vi dig som tycker om att arbeta med service och support och som alltid sätter kunden i centrum!
Tillsammans med dina kollegor på supportavdelningen ger du våra kunder och återförsäljare en positiv och givande kontakt med oss.
Publiceringsdatum2011-04-18Dina arbetsuppgifterTelefon och mailsupport till företagets kunder och återförsäljare, främst på norska men även på svenska, danska och engelska.
Administrativa uppgifter såsom databashantering och fakturaärenden
Registrering, avvikelsehantering och uppföljningsarbete
Hantering av reklamationsärenden
Merförsäljning till företagets befintliga kunder
KvalifikationerDu har norska som modersmål alternativt har goda kunskaper i norska i både tal och skrift. Du har en god förståelse för både svenska, engelska och danska. (Meriterade om du har kunskaper i isländska, finska, litauiska eller estniska också).
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att jobba med support, kundtjänst eller likande arbete och du hanterar Officepaketet obehindrat.
Vem är du?
Du är positiv människa med ett välutvecklat servicesinne som alltid sätter kunden i fokus. Du gillar varierande arbetsuppgifter och är både effektiv och initiativrik. Att bemöta kunder och återförsäljare som pratar svenska, engelska och danska är inget problem för dig.
Vad erbjuder vi dig?
Vi är ett ungt, expansivt och intensivt företag som huserar i nya fräscha lokaler i Västra Frölunda. Vi är ett gott gäng som tillsammans strävar efter att ha en givande arbetsdag och att leverera vårt absolut bästa till våra kunder.
Så ansöker duVälkommen med ditt CV och personliga brev till
carin.andersson@zinzino.com snarast.
Tillsättning sker efter överenskommelse men vi jobbar med ett löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Arbetstiderna är mån till fre kl. 8.15 till 17.15.
ErsättningFast lön
Vi tillämpar individuell lönesättning.
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: Norsktalande medarbetare
Ansökan kan skickas till e-postadress:
carin.andersson@zinzino.comKontaktCarin Andersson, COO,
carin.andersson@zinzino.comFöretagZinzino AB
AdressZinzino AB
Box 80
40121 Göteborg
KontorsadressHulda Lindgrens gata 8
Göteborg
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-7717150
Jobbnummer 907812
Observera att sista ansökningsdag har passerat.