Norsktalande operations specialist - remote och bra villkor
Cronwik Consulting AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cronwik Consulting AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Järfälla eller i
hela Sverige På uppdrag av Anyfin söker vi nu dig som kan prata och skriva norska och som brinner för att ge grym service. Här har du chansen att vara med på en resa i ett expansivt bolag med stora utvecklingsmöjligheter. Denna roll kan utföras på flera olika orter med målet Stockholm eller Oslo på sikt. Sök idag - detta vill du inte missa!
Mycket konkurrenskraftig lön erbjuds tillsammans med 30 dagars semester, friskvårdsbidrag och tjänstepension.
På kontoret mitt i Stockholm finns över 25 nationaliteter och är ett ungt gäng med snittålder på 26 år.
About Anyfin
Anyfin is a fintech company based in Stockholm. We provide smart tools that put financial power back in the hands of the people - where we believe it belongs. Everything we do is based on one vision: to improve the world's financial health!
We are soon launching our services in Norway and it's time to help thousands of Norwegians to a better financial health! To be a Customer Success Specialist is a key role for the business in Norway and it consists of areas like:
• Improving and automating processes, develop our internal administration system and also find the best way to grow the business in Norway.
• Analyzing and review more complicated credit applications to deliver suitable offers.
• Handling and automating customer communications and making sure we deliver according to set KPI:s.
We are truly passionate about being on the customers side and creating an outstanding customer experience. As a part of our tightly knit team you will impact the customers and the success of the company on a daily basis.
Anyfin is growing very fast and this is not an ordinary 9 to 5 job, but rather a great start for you to develop within the company and make Norway in to a success!
We believe you:
• Have excellent communication skills in Norwegian and English
• Have worked with customer success or similar for at least 2-5 years
• Are keen to learn and willing to take initiative and responsibility
• Are fearless and have a great desire to contribute to the team
• Have experience in credit handling is meritorious
Does this sound like you? Then you are warmly welcome to apply and we look forward to your application!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-02-25ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCronwik Consulting AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Cronwik Consulting AB (org.nr 556980-4221),
http://www.cronwik.se Arbetsplats Cronwik Rekrytering och Bemanning
Kontakt Cronwik Search & Recruiter
0771-19 19 19 Jobbnummer 6382699
Observera att sista ansökningsdag har passerat.