Norsktalande medarbetare till Customer Service
Bonver Videodata AB / Butikssäljarjobb / Upplands Väsby
2008-08-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande medarbetare till Customer Service" (publicerad 2008-09-10) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bonver Videodata AB i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Sigtuna,
Lidingö,
Stockholm eller i
hela Sverige Norsktalande medarbetare till Customer Service Team
Om Bonver
Bonver är Nordens ledande distributör av hemunderhållningsprodukter. Bonver distribuerar film, musik och multimediaprodukter i fysisk och digital form i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Island. Bonver bildades 1983, har en årsomsättning på drygt 800 Mkr och sysselsätter sammanlagt 400 personer, varav 40 i Norge.
Bonver Logistics
Bonver Logistics är Nordens ledande logistikpartner av hemunderhållningsprodukter. Vi är logistikpartner åt Universal Pictures, Paramount Home Entertainment, SF Video, Walt Disney Studios Home Entertainment, Warner Bros Entertainment och Elkjöp. Ungefär 50% av all videofilm i Norden distribueras av Bonver Logistics.
Vi söker nu en norsktalande medarbetare till vårt nordiska Customer Service Team med inriktning mot den norska marknaden. Vårt kontor är beläget i InfraCity, Upplands Väsby.
Arbetsuppgifterna består av bevakning av våra kundregister och orderflöden. Du ska fungera som koordinator mellan de nordiska filmbolagen, vår produktion och distribution samt för kreditavdelningen. Du kommer att ha daglig kontakt med återförsäljare i Norge och ge support i det de kan behöva hjälp med det. Vidare ingår också i arbetsuppgifterna kvalitetskontroller, kontakter med kunder och olika leverantörer som vi anlitar, framtagande av rapporter samt orderstansning.
Som person är det viktigt att du är en god ambassadör för oss i alla lägen och agerar ytterst professionellt. Vi ser att du är en driven och välstrukturerad person med ordningssinne. För att lyckas i rollen bör du vara en social och serviceinriktad person som är van att jobba mot tuffa kravställare i ett mycket högt tempo.
Förutom vårt språkkrav i det norska språket vill vi gärna att du behärskar Officepaketet mycket väl. Kan du systemet MS Dynamics AX (Axapta) är det mycket meriterande. Vi jobbar också i SAP (R3). Vi ser också att du har erfarenhet av kundserviceyrke och gärna via telefon.
Tjänsten är på heltid, tillsvidare och med tillträde omgående. Välkommen att skicka din ansökan bestående av personligt brev och CV snarast möjligt, dock senast 25 augusti. Skicka din ansökan till
jobb@bonver.com . Har du frågor kring tjänsten vänligen kontakta Account Director/Platsansvarig Infra City, Linda Olson i första hand via e-post:
linda.olson@bonver.com eller via växeln på tel.nr.: 08-506 690 00.
Publiceringsdatum2008-08-07Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Heltid. Tillsvidare. Tillträde omgående.
ErsättningFast lön
Enligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-08-25
Skicka in ansökan snarast då intervjuer sker löpande.
Ange följande referens när du ansöker: Customer Service Norge
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@bonver.comKontaktLinda Olson, Account Director, 08-506 690 00 (Växel),
linda.olson@bonver.comFöretagBonver Videodata AB
Företagspresentation
AdressBonver Videodata AB
18185 LIDINGÖ
KontorsadressVärdshusvägen
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7667800
Jobbnummer 281602
Observera att sista ansökningsdag har passerat.