Norsktalande kundtjänstmedarbetare till växande bolag
Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Alingsås eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av kundtjänst vill arbeta med en utvecklande kundtjänst roll? Vi på Academic Work har fått möjligheten att söka efter en Customer Support till vår kund inom life-sience. Varmt välkommen med din ansökan redan nu då urval sker löpande.
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning en Customer Support agent. Du kommer bli en del av bolagets Customer Care-avdelning där man idag är ca 20 personer som arbetar mot kunder på den nordiska marknaden. Supporten är uppdelad i två grupper som arbetar nära varandra.
I din roll kommer du att arbeta med telefon och mail som främsta redskap med syfte att ge support till bolagets kunder rörande leveransbesked, reklamationer samt hantering av offerter. Utöver detta kommer du arbeta med att orderhantering i deras system samt stötta kunder som själva lagt order via bolagets webbutik.
Arbetet utgår från 4 olika affärssystem, det finns inget krav på att kunna dessa men att ha lätt för att lära nya system är till fördel för tjänsten. Det dagliga arbetet hanteras automatiskt via ett system som fördelar samtal baserat på tillgänglighet och språkkompetens. Ansvar för den gemensam mailslinga dit kundfrågor kommer är även en del av det dagliga arbetet.
Du erbjuds
• Ett utvecklande arbete där problemlösning är i fokus
• Arbete i nya fräscha lokaler med tillgång till gym
• En gedigen onboarding
• En hyridlösning sett till arbete på kontor och hemma
• Arbete i en miljö influerad av olika nordiska länder
ARBETSUPPGIFTER
Publiceringsdatum2023-09-02Dina arbetsuppgifter• Ta emot inkommande samtal rörande beställningar, förändring av order eller leveransbesked
• Behandla reklamationer och arbeta för en utmärkt kundnöjdhet
• Skapa offerter och anbud
• Följa upp lösa kunders problem och förfrågningar
• Tillsammans med kollegor komma fram till lösningar på större problem
• Arbeta i de fyra olika affärssystem
VI SÖKER DIG SOM
• Talar norska på mycket god nivå i tal och skrift. Flytande norska är avgörande för att lyckas i rollen
• Har yrkeserfarenhet från arbete med kundtjänst
• Har mycket god systemförståelse då man i rollen parerar mellan olika system i det dagliga arbetet
• Talar och skriver flytande engelska då hantering av samtal på andra språk än ditt eget kan förekomma
Meriterande:
• Svenska i tal och skrift
• Erfarenhet från life-sience branschen
• Erfarenhet från affärssystem
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Orädd & initiativtagande
• Serviceminded
• Strukturerad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15097332".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 8080591
Observera att sista ansökningsdag har passerat.