Norsktalande kundtjänstmedarbetare till Nespresso i Stockholm
Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Upplands Väsby
2018-06-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande kundtjänstmedarbetare till Nespresso i Stockholm" (publicerad 2018-06-13) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Upplands Väsby,
Solna,
Stockholm,
Norrköping,
Linköping eller i
hela Sverige Är du social, norsktalande och kaffeälskare?
Webhelp arbetar på uppdrag för Nespressos kundtjänst och rekryterar nu fler stjärnor till teamet. Intresset för kaffe är naturligtvis inte ett krav utan snarare en merit, språkkunskaper i norska är däremot ett krav för denna tjänst.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetet på Nespressos kundtjänst kommer kretsa kring att assistera både norska och svenska kunders förfrågningar via telefon från vårt huvudkontor i Solna.
Du kommer hantera inkommande samtal gällande nya kunder, beställningar, teknisk support med mera. Utgående samtal kan också förekomma till bland annat befintliga kunder, detta främst med fokus på service och försäljning.
FÖRSTA TIDEN HOS WEBHELP
Tjänsten påbörjas med en två veckors utbildning där du kommer få rätt verktyg samt stöttning för att kunna besvara kundernas frågor och eventuella problem. Produktkunskap och samtalsteknik är fokuspunkterna under utbildningen där teorin kommer varvas med praktik genom bland annat medlyssning på dina kollegor.
ÄR DET DIG VI SÖKER?
För att trivas på kundtjänsten tror vi att du som söker har följande:
• En positiv attityd och lätt för att lära nya saker
• Du är lösningsorienterad och anpassar dig lätt till olika situationer, detta då det är en stor variation om vad kunderna behöver hjälp med på varje uppdrag
• Du är kommunikativ och lyhörd som person med en god social och verbal förmåga
• Du strävar efter att alltid leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang
• Erfarenhet av kundtjänst, försäljning eller andra serviceyrken är meriterande
Krav för tjänsten:
• Mycket goda kunskaper i norska, både muntligt som skriftligt
• Mycket goda kunskaper i svenska, både muntligt som skriftligt
• God datorvana
OM JOBBET
Region:
Stockholm, Stockholms län
Anställningsform:
• Hel-/deltid, tillsvidare.
• Vi inleder anställningen med en 6 månaders provanställning på hel- eller deltid.
Arbetstider:
• Arbetstiderna förläggs primärt måndag-fredag 08:00-17:00, det finns dock chans till helg- och kvällsjobb om så önskas då våra öppettider är måndag-söndag 07:00-22:00.
Lön / Förmåner:
• Fast lön enligt överenskommelse
• Språktillägg
• Friskvårds- och massagebidrag
• Bonus-/provisionssystem
- Goda utvecklingsmöjligheter
Keywords: Customer service, technical support, kundservice, kundtjänst, kundserviceagent, kundtjänstagent, kundtjänstmedarbetare, kundservicemedarbetare, telefonsupport, teknisk support, support, advisor, agent, finsktalande, försäljning
Varaktighet, arbetstid
Flexibelt under öppettiderna 6 månaders provanställning
Publiceringsdatum2018-06-05ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEdith Tamm
FöretagWebhelp Nordic
AdressWebhelp Nordic
Solna Torg 3 Box 4006
16904 Solna
KontorsadressSolna Torg 3 Box 4006
Jobbnummer 4187560
Observera att sista ansökningsdag har passerat.