Norsktalande kundtjänstmedarbetare till marknadsledande IT-bolag

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2023-12-04

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 3 månader, med goda möjligheter till förlängning. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget.

Om företaget
Företaget är ledande inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och sina tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. De hjälper företag att förnya sin affär genom att fånga möjligheterna med modernisering, digitalisering och innovation och som skapar nya möjligheter baserat på öppenhet, innovationssamarbeten och ekosystem.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att erbjuda bästa möjliga service och bemötande till företagets kunder, genom inkommande telefon- och mejlärenden. Du tillhör supportteamets 1st line-funktion, och ansvarar därför för kundernas första kontakt med supportfunktionen. Beroende på dina ärendens karaktär och komplexitet samverkar du med övriga kollegor och delegerar ärendet till rätt funktion och avdelning.

Du har även ett administrativt ansvarv i att journalföra utfallet av dina ärenden i företagets ärendehanteringssystem.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Obehindrade kunskaper i norska, tal och skrift
• Tidigare erfarenhet av serviceyrke
• God datorvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift

I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team, varför det är viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra. Som person uppskattar du att skapa god kontakt med kunder och att lösa problem som bidrar till nöjda kunder. Du trivs med att prata med kunder och motiveras av att ge förstklassig service. Därtill är du flexibel i ditt arbetssätt och hjälper gärna till med det som behövs. Slutligen tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
John Virdeborn
john.virdeborn@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8305902

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: